مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان مطلب یادشده گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران طی ۶ ماه ابتدایی سال‌جاری از فروش محصولات خود ۳۴هزار و ۹۸۱ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. اردشیر سعدمحمدی در ادامه افزود: فروش «فملی» در شهریور ۱۴۰۰ به ۸هزار و ۶۷۴میلیارد تومان رسید که مبلغ فروش این شرکت طی مدت مذکور در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰۲درصد رشد داشته است. وی با بیان اینکه در نیمه اول امسال به طور متوسط ۵۸۳۰ میلیاردتومان فروش داشتیم، گفت: همچنین در شهریور با فروش ۸۷۰۰میلیارد تومانی رکورد فروش ماهانه تاریخ شرکت مس شکسته شد.

 لزوم برنامه‌ریزی برای سرعت‌بخشی طرح‌ها

همچنین مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و هیات همراه در جلسات تولید مجتمع‌های مس سرچشمه و شهربابک؛ روند تولید این مجموعه‌ها از ابتدای سال‌جاری تا پایان شهریور‌ ماه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و هیات‌ همراه با حضور در جلسه تولید هر دو مجتمع از نزدیک روند تولید این مجموعه‌ها از ابتدای سال‌جاری تا پایان شهریور ماه و چشم‌انداز برنامه‌های تولیدی در نیمه دوم سال را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند. همچنین در جلسات تولید میزان پیشرفت هر کدام از طرح‌های توسعه‌ای از سوی مجریان طرح ارائه و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سرعت‌بخشی به انجام امور صورت گرفت.

بر اساس این گزارش سعدمحمدی در طرح‌های توسعه این مجتمع‌ها نیز حضور پیدا کرد و از نزدیک روند پیشرفت طرح‌های توسعه مجتمع مس شهربابک و مجتمع مس سرچشمه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.