گلکسی Z Fold3 یا Z Flip3

کاربران و دارندگان گوشی تاشو گلکسی Z Fold۳ از مزیت‌هایی برخوردار می‌شوند که تا پیش از این رویایی و دور از دسترس به نظر می‌رسید و در مدل جدید Z Fold۳ تا حد زیادی ارتقا و بهبود پیدا کرده است. مزیت‌هایی مثل:

ما هر روزه برای انجام کارهای خود دستگاه‌هایی مثل لپ‌تاپ یا تبلت و گوشی موبایل را حمل می‌کنیم. گلکسی Z Fold۳ کمک می‌کند تا کیف کاری شما سبک‌تر شود و به جای حمل هر روزه چند دستگاه همه آنها را در جیب خود داشته باشید. این گوشی تاشو به کمک نمایشگرها و طراحی منعطف‌پذیر خود می‌تواند لحظه‌ای به تبلتی باریک تبدیل شود و زمانی دیگر به کمک سامسونگ Dex به مانیتور متصل شود و فایل‌های کاری شما را پردازش کند. با گلکسی Z Fold۳ شما همیشه یک دستگاه همه‌کاره و همه‌فن‌ حریف در جیب خود خواهید داشت. مواقع زیادی پیش می‌آید که همزمان با آماده کردن فایل‌های کاری باید مطالبی را بخوانید و مرور کنید. در چنین زمان‌هایی نیاز به رفت‌وآمد دائم بین برنامه‌ها یا صفحه‌نمایش‌های مختلف است.  در گلکسی Z Fold۳ انجام این کار به کمک صفحه نمایش بزرگ ۶/ ۷ اینچی به سادگی و در کمترین زمان انجام می‌شود. صفحه نمایش منعطف گوشی قابلیت تبدیل به یک تبلت را دارد و فرم جدیدی از کار با گوشی‌های هوشمند را به کاربران ارائه می‌دهد. با توجه به قرار گرفتن دوربین جدید این گوشی در زیر نمایشگر، می‌توانید محتوای مورد علاقه‌تان را به‌صورت یکدست روی صفحه نمایش InfinityFlex آن تماشا کنید. در گلکسی Z Fold۳ کمترین تعداد پیکسل‌ها در بالای سوراخ دوربین قرار گرفته است و در نتیجه بیشترین فضای تماشا و صفحه‌ای کامل برای اپلیکیشن‌ها در اختیار کاربر قرار دارد.  

جلسه‌های کاری پس از شیوع بیماری به شکل مجازی و آنلاین برگزار می‌شود و لازم است تا دستگاه‌ها هم با این تغییر همراه شوند. گلکسی Z Fold۳ به قابلیت کاربردی و جالب توجه Flex Mode مجهز است که امکان برگزاری جلسه‌های آنلاین یا تماس تصویر را بدون نیاز به نگهداشتن گوشی فراهم می‌کند.  

در حالت Flex شما می‌توانید گوشی را در یک سطح صاف بگذارید و به راحتی چند کار را به‌صورت همزمان انجام دهید. مثلا با نمایشگر جلویی گوشی وارد یک تماس ویدئویی شوید و همزمان در قسمت پایینی صفحه نمایش با قلم S Pen یادداشت‌برداری کنید. گلکسی Z Fold۳ اولین گوشی تاشو سامسونگ است که به قلم S Pen مجهز می‌شود و کاربران می‌توانند از هر دو قلم S Pen مخصوص فولد (S Pen Fold Edition) یا S Pen Pro استفاده کنند. با اضافه شدن قلم به گوشی تاشو می‌توانید یادداشت‌برداری، طراحی و ویرایش مطالب را روی صفحه نمایش بزرگ Z Fold۳ تجربه کنید و راحت‌تر از همیشه خلاقیت و بهره‌وری خود را با استفاده از قلم S Pen به نمایش بگذارید.

هر دو قلم عرضه شده دارای نوک عقب رونده با طراحی ویژه و فناوری سرحد نیرو هستند که مانع آسیب دیدن صفحه نمایش اصلی Z Fold۳ و راحتی خیال کاربران در زمان استفاده از قلم می‌شود. همچنین نسخه Pro قلم S Pen دارای قابلیت اتصال بلوتوث است که امکان کنترل از راه دور را فراهم می‌کند.