رضا امان‌آبادی با اشاره به منشور شرکت مبنی بر پنج چرخش استراتژیک که از سوی مدیرعامل شرکت بیمه رازی تهیه و ابلاغ شده است، آن را از نیازهای امروز صنعت بیمه کشور عنوان کرد و افزود: در صنعت بیمه، ستادها نسبت به شعب بسیار فربه شده‌اند، که دراین راستا با توجه به مسیر تعیین‌شده در شرکت، فرآیند جذب نماینده در خراسان رضوی به‌روز شده و برپایه اصول علمی بیمه رازی، این مهم انجام می‌شود که در این مسیر همایش‌های علمی و آموزشی در زمینه اعلام فرصت‌های شغلی و خدمات بیمه‌ای به صنایع برگزار می‌شود.

وی افزود: براساس توافق صورت گرفته با سازمان بهزیستی، هزینه شرکت در دوره و همایش‌های بیمه رازی در استان خراسان رضوی به صورت مستقیم به نام بیمه رازی به حساب بهزیستی واریز می‌شود تا صرف هزینه‌های امور خیر و خداپسندانه شود، این در حالی است که بیمه رازی نخستین همایش رایگان آموزش را با هدف افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه برگزار می‌کند.

امان‌آبادی در رابطه با فعالیت شعبه خراسان رضوی بیان کرد: در یک سال گذشته پرتفوهای شرکت در این استان مورد پایش و بررسی قرار گرفته و دیگر هر پرتفویی با هر قیمتی جذب و فروخته نمی‌شود، زیرا این امر موجب کاهش سطح خدمات به افراد می‌شود. وی خاطرنشان کرد: با کاهش سطح خدمات به افراد، اعتماد مردمی دچار آسیب می‌شود و اعتماد مردمی خط قرمز بیمه رازی است.

رئیس شعبه استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در شش ماه دوم سال‌جاری و سال آینده این شعبه بیش از پیش در فروش هم‌راستای محورهای اصلی چرخش استراتژیک خواهد داشت، گفت: در ۱۸ ماه آتی، فعالیت اصلی شعبه خراسان رضوی معطوف به معرفی و فروش بیمه‌نامه‌های مسوولیت، زندگی، مهندسی و آتش‌سوزی می‌شود. امان‌آبادی دراین برنامه از طراحی بسته بیمه ویژه صنایع خبر داد و بیان کرد: در قالب بسته بیمه ویژه صنایع پوشش کامل خدمات بیمه‌ای از مرحله مشاوره تا پرداخت خسارت، برای صنایع در نظر گرفته شده و بیمه رازی در کنار مشتریان خود خواهد بود.