عضو و نماینده هیات موسس تامین سرمایه خلیج فارس با اعلام استقبال قابل توجهی که از این پذیره‌نویسی شد گفت: در این پذیره نویسی بالغ بر ۲۶۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ثبت سفارش شد.

عشقی نژاد تصریح کرد: امور مربوط به ثبت این تامین سرمایه با سرعت انجام شده و در مدت زمان کوتاهی نماد تفارس بازگشایی خواهد شد.  وی استفاده از ابزارهای نوین فناورانه و تامین مالی بین‌المللی را از برنامه‌های این تامین سرمایه و وجود کار کافی و تقاضای مناسب برای تامین سرمایه خلیج‌فارس را از ویژگی‌های این شرکت اعلام کرده بود. به گفته وی این تامین سرمایه می‌تواند متفاوت از دیگر شرکت‌های این صنعت در کشور باشد.

زیرا  صنعت پتروشیمی طرح‌های توسعه‌ای متعددی در دست انجام دارد که ۶۰درصد این پروژه‌ها در هلدینگ خلیج‌فارس و زیرمجموعه‌های آن، اجرا می‌شوند. توسعه صنعت پتروشیمی نیاز به منابع مالی دارد و می‌توان از بازار بزرگ سرمایه برای تامین مالی این صنعت و تسریع در روند اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت پتروشیمی کمک گرفت.

شرکت تامین سرمایه خلیج‌فارس، با سرمایه اولیه ۵ هزار میلیارد ریال تاسیس شده که ۶۰درصد سهام آن معادل ۳هزار میلیارد ریال آن از سوی موسسین تامین شده است که امیدوار هستند بتواند سود معقولی طی پنج سال برای سرمایه‌گذاران به ارمغان بیاورد.