مدیرعامل بانک ایران‌ زمین با بیان این نکته که بهترین راه پیشگیری از وقوع پیک ششم کرونا مسوولیت‌پذیری است، گفت: خوشبختانه شرایط دشوار کمبود واکسن کرونا را در کشور پشت سر گذاشتیم و اینک روند واکسیناسیون عمومی ‌به مرحله مطلوبی رسیده است.

عبدالمجید پورسعید افزود: مساله‌ای که بیش از هر زمان دیگر اهمیت دارد، پیشگیری از پیک ششم کروناست. این مساله غیرممکن نیست و تنها به تعهد، انضباط شخصی، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در عین واکسینه‌شدن، آینده‌نگری و پذیرش مسوولیت کامل در این مسیر بستگی دارد. این مدیر ارشد بانکی تصریح کرد: توفیق بزرگی در زمینه خدمت به مردم و تولید واکسن داخلی نصیب بانک ایران‌زمین شد و این نهاد مالی توانست در زمینه عمل به این آزمون و مسوولیت اجتماعی، نمره قابل قبولی از ملت ایران دریافت کند. نجات جان هر شهروند ایرانی برای بانک ایران‌زمین به‌مثابه نجات یک خانواده، یک شهر و یک کشور است.

پورسعید در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان در نظر داشته باشند واکسینه‌شدن خطر مرگ را به حداقل می‌رساند و از پرداخت هزینه‌های سنگین درمان نیز پیشگیری می‌کند؛ بنابراین استدعای بانک ایران‌زمین از مردم کشور، به‌ویژه افرادی که هنوز برای واکسینه‌شدن اقدام نکرده‌اند این است که جان خود را با عادی‌انگاری این بیماری مهلک به خطر نیندازند، همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در اسرع وقت برای واکسینه‌شدن اقدام کنند.