به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از یونهاپ، مرکز هانکوک‌تایر نقش کلیدی را در تقویت قابلیت‌های تحقیق و توسعه این شرکت برعهده دارد و هسته اصلی دستیابی به نوآوری‌های تکنولوژیکی و تایرهای با بالاترین کیفیت برای این شرکت است. در این مرکز که واقع در شهر دائجون است، قراردادهای مشارکتی متعددی با برندهای برتر جهانی، از جمله پورشه، مرسدس بنز، بی‌ام‌و و آئودی امضا شده است. این شرکت در حال حاضر تایرهای موردنیاز ۴۶ خودروساز جهانی و حدود ۳۲۰ مدل خودرو را عرضه می‌کند و بار دیگر ثابت کرده که از فناوری برتر و ارزش برند در سطح جهانی برخوردار است. برند تایرهای خودرو‌های اسپرت‌هانکوک، سدان اسپرت چهار درب پانامرا و رودستر اسپرت ۷۱۸ باکستر پورشه و همچنین خودروی اسپرت برقی تایکان و شاسی‌بلندهای پریمیوم اسپرت کاین و ماکان را تجهیز کرده است. مدل‌های اسپرت پورشه که در رانندگی در بزرگراه‌ها احساس نرمی‌ را برای رانندگان به همراه دارند، برای رسیدن به حداکثر کارآیی خود به تایرهای ‌هانکوک مجهز هستند و نقش خود را در بخش تایرهای لوکس پریمیوم به خوبی ایفا می‌کنند.  علاوه بر این، این شرکت تایرهای بسیاری از خودروهای برتر آئودی از جمله RS Q۸، سدان کوپه RS۷، RS۶ آوانت، RS۴ آوانت، کوپه RSS، مدل TT RS، مدل Q۸ و آئودی SQ۸ TDI جدید را عرضه می‌کند و در عین حال به توسعه و تقویت مشارکت خود با این خودروساز لوکس ادامه می‌دهد. در مدل‌های با کارآیی بالا BMW، این شرکت تایرهای سری M، مدل X۳ M، مدل X۴ M، سری ۷ جدید و مدل M۴ GTA را عرضه می‌کند. همچنین خودروهای مرسدس بنز شاسی بلند GLC پریمیوم، خودروهای GLC کوپه و مینی JCW GP۳ و همچنین مدل Y و مدل ۳ تسلا که رهبری بازار جهانی خودروهای برقی را یدک می‌کشند، نیز از محصولات‌هانکوک استفاده می‌کنند.  این شرکت همچنین تایرهای سازگار با محیط زیست را برای مدل کامپکت فیات پاندا ایتالیا، فیات ۵۰۰ و همچنین تایرهای آفرود برای وانت‌های پرفروش جنرال موتورز، شورولت سیلورادو سنگین و جی‌ام‌سی سیرا سنگین را عرضه می‌کند. اخیرا،‌ هانکوک قراردادهایی با برند رو به رشد خودروهای برقی چینی NIO برای تامین لاستیک‌های مدل‌های کلیدی آن مانند ES۶ و EC۶ و همچنین پرفروش‌ترین مدل‌های شرکت پرودوآ مالزی، یعنی Axia و Bezza را امضا کرده است.

همچنین این شرکت روز سه‌شنبه گذشته اعلام کرد که اخیرا تامین لاستیک‌های وانت پیکاپ Frontier شرکت نیسان موتور را آغاز کرده است. این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که تایرهای با کارآیی بالا Dynapro HT و شاسی بلندDynapro AT۲   را در قالب محصولات تجهیزات اصلی (OE) برای این پیکاپ از ماه ژوئیه ارائه کرده است. عرضه تایرهای OE به تولیدکنندگان خودرو، درآمد چندانی را نصیب تایرسازان نمی‌کند، اما تامین تایرهای شرکت‌های بزرگ به‌عنوان مشتری، به بهبود تصویر برند ‌هانکوک بسیار کمک می‌کند و می‌تواند منجر به افزایش آگاهی از این برند و افزایش قیمت محصولات آن شود. این در حالی است که برای تایرسازان، فروش تایرهای تجهیزات جایگزین در بازارهای پس از فروش سود بیشتری دارد.

اعداد و ارقام حاکی از آن است که از ژانویه تا سپتامبر، سود خالص شرکت‌هانکوک تایر بیش از دو برابر شده و از ۲/ ۲۳۵ میلیارد وون در سال گذشته به ۴/ ۵۲۵ میلیارد وون افزایش یافته است. همچنین ‌هانکوک تایر روز دوشنبه سود خالص سه ماه سوم خود را ۱۸۹میلیارد وون (۶/ ۱۶۰میلیون دلار آمریکا) گزارش کرد که نسبت به سال قبل ۹/ ۳۲درصد افزایش داشت. سود عملیاتی برای دوره ژوئیه تا سپتامبر ۸/ ۱۸۰میلیارد وون بود که ۵/ ۱۹درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشت. درآمد این شرکت ۳درصد کاهش یافت و به ۸۲/ ۱ تریلیون وون رسید. بر اساس نظرسنجی یونهاپ Infomax، شرکت داده‌های مالی خبرگزاری یونهاپ، سود عملیاتی ۷/ ۱۶درصد کمتر از میانگین تخمین زده شده است.

هانکوک تایر بیش از ۸۰درصد از کل درآمد خود را از خارج به دست می‌آورد. این شرکت دارای هشت کارخانه است که دو کارخانه در کره جنوبی، یک کارخانه در مجارستان، یک کارخانه در ایالات متحده، سه کارخانه در چین و یک کارخانه در اندونزی واقع شده‌اند که ظرفیت مجموع آنها به ۱۰۲ میلیون تایر در سال می‌رسد. به نظر می‌رسد که شرکت‌هانکوک همچنان با تکیه بر فناوری‌های پیشرفته، کیفیت محصولات و قدرت رقابت خود، به زودی رهبری بازار جهانی تایر را به دست خواهد آورد و در عین حال به طور مداوم برای گسترش سبد تایرهای درجه یک خود تلاش می‌کند، تا شراکت استراتژیک با خودروسازان برتر جهانی را به دست آورد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول، قرار دارد و سهام آن در بازار بورس کره معامله می‌شود.