همه‌گیری کرونا این نمایشگاه خودرو را مجبور به توقف کرد، اما به نظر می‌رسد این رویداد در سال ۲۰۲۱ بازگشت پیروزمندانه‌ای خواهد داشت. تام وولک، متخصص خودرو می‌گوید   رویداد امسال فوق‌العاده خواهد بود. ولک اظهار کرد: این نمایشگاه خودرو اساسا دربرگیرنده دو سال از فناوری‌ها و وسایل نقلیه جدیدی است که هنوز در معرض بازدید عموم قرار نگرفته‌اند. به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از نیوز ویک، شرکت‌کنندگان می‌توانند صدها وسیله نقلیه را در کنار یکدیگر مشاهده کرده و مقایسه کنند، روی صندلی راننده بنشینند، موتورهای آنها را بررسی کنند و فناوری جدید خودروهایی مانند BMW iX برقی را کشف کنند که دارای «سیستم خود‌ترمیم‌شونده» است که ظاهرا خراش‌های جزئی روی بدنه خود را به طور خودکار تعمیر می‌کند.

تام وولک همچنین می‌گوید تمایل به خودروهای الکتریکی از مد به جریان اصلی تبدیل شده است و شبکه خودروهای الکتریکی جدیدترین‌ مدل‌های برقی ولوو، جگوار، پورشه، فولکس‌واگن، صوتی، کیا و تویوتا را به نمایش می‌گذارد. خودروهای پورشه تایکان، فولکس واگن ID.۴، جگوار I-Pace ، پولستار، آئودی Q۴ e-tron همگی به صورت درایوهای آزمایشی در این نمایشگاه در دسترس هستند. آقای ولک توضیح داد که به‌رغم کمبود تراشه‌های میکروچیپ، این یک راه عالی برای بررسی دقیق خودرویی است که به دنبال آن هستید. در حالی که انتظار می‌رود کمبود ریزتراشه یک مشکل دائمی ‌برای خودروسازان باشد، اما ۳۰۰ فروشنده خودرو و کامیون جدید در واشنگتن احساس می‌کنند که برگزاری این نمایشگاه باید ادامه یابد و نمایشگاه بین‌المللی خودروی سیاتل تا روز یکشنبه ۱۴ نوامبر ادامه خواهد داشت.

 نمایشگاه خودروی لس آنجلس ۲۰۲۱

پس از یک سال تعطیلی به دلیل همه‌گیری کرونا، نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس با قدرت بازگشته است. این رویداد که در یک فضای یک میلیون فوت مربعی برگزار خواهد شد، میزبان فهرستی از فعالیت‌های داخلی و خارجی، رویدادهای مطبوعاتی و جاذبه‌های مصرف‌کنندگان نهایی دنیای خودرو خواهد بود. نمایشگاه خودروی لس آنجلس همچنین میزبان استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های شناخته شده خواهد بود و طی مدت ۱۰ روز درایوهای آزمایشی و وسایل نقلیه‌ای که قبلا جایی دیده نشده‌اند، خودروهای سفارشی و عجیب و غریب، خودروهای کاملا جدید بدون آلایندگی را از ۱۹ تا ۲۹ نوامبر ۲۰۲۱ در مرکز همایش لس‌آنجلس به نمایش خواهد گذاشت.  برندهای برتر مانند آئودی، کرایسلر، دوج، الکترا مککانیکا، فیات، فورد، هوندا، جیپ، نیسان، رم، سوبارو و تویوتا به مشتریان امکان تست خودروهای درایو را در حین حضور در نمایشگاه خواهند داد. غرفه فولکس واگن از شرکت‌کنندگان دعوت می‌کند تا خودروهای ID.۴، تائوس، اطلس و تیگوآن این شرکت را از طریق رانندگی در یک مسیر بسته که همراه با موانعی است و توانایی‌های خودروها را به نمایش می‌گذارد، تجربه کنند.

جیپ یک غرفه در فضای باز به مساحت ۲۵ هزار فوت مربع در این نمایشگاه دارد که به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا بدون خروج از محوطه مرکز همایش، توانایی‌های جالب خودروهای این شرکت را در خارج از جاده امتحان کنند. در این غرفه خودروهای جیپ رانگلر Rubicon، رانگلر ۴xe، گرند چروکی، گلادیاتور روبیکن، گرند چروکی Trailhawk ۲۰۲۱ و چروکی  Trailhawk برای تجربه در دسترس خواهند بود. شرکت فورد نیز یک کمپ مشابه با جیپ شامل یک تپه با شیب ۳۸ درجه در این نمایشگاه ایجاد کرده است. فورد همچنین میزبان یک تجربه داخلی به نام Built to Electrify است که به میهمانان این فرصت را می‌دهد تا با مزایای خودروی الکتریکی آشنا شوند و مجموعه کامل خودروهای برقی فورد را مشاهده کنند. بازدیدکنندگان می‌توانند فورد F-۱۵۰ لایتنینگ و موستانگ Mach-E تمام الکتریکی را در آنجا مشاهده کنند.  سوبارو یک تجربه جدید از خودروهای خود را در نمایشگاه لس‌آنجلس معرفی خواهد کرد که مدل‌های اصلی سوبارو و تعهد این برند به حفظ پارک‌های ملی با دیوار و کف LED غوطه‌ور ۱۸۰ درجه، مناظر الهام‌گرفته از طبیعت، صداها و بوها را به نمایش می‌گذارد. همچنین در این نمایشگاه از خودروی الکتریکی مفهومی ‌شاسی بلند کیا EV۹ رونمایی کامل می‌شود. کیا EV۹ مدل الکتریکی بعدی کیا است، که یک خودروی شاسی بلند جعبه‌ای است که به گفته این شرکت مظهر یک «بسته پیشگام» برای این خودروسازی است.

نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس مطابق با تمام پروتکل‌های ایمنی موردنیاز اداره بهداشت عمومی ‌ایالت لس آنجلس اداره خواهد شد. برای این منظور، همه ملزم به زدن ماسک در داخل و خارج از مرکز همایش لس آنجلس خواهند بود. علاوه بر این، برای شرکت در این نمایشگاه همه افراد ۱۲ ساله یا بالاتر باید حداقل ۱۴ روز از انجام واکسیناسیون کامل آنها گذشته باشد یا جواب منفی تست‌های PCR یا آنتی ژن کووید-۱۹ خود را که ظرف ۷۲ ساعت پس از ورود به رویداد انجام شده است، ارائه دهند.

 نمایشگاه خودرو و کامیون سن آنتونیو

نمایشگاه خودرو و کامیون سن آنتونیو نیز روز جمعه، ۱۲ نوامبر، افتتاح می‌شود و تا یکشنبه، ۱۴ نوامبر، در مرکز کنوانسیون هنری بی گونزالس ادامه خواهد داشت. طبق یک بیانیه مطبوعاتی، این نمایشگاه جدیدترین خودروها، کامیون‌ها، وسایل نقلیه عجیب و غریب و فرصت‌های سواری و رانندگی را به نمایش می‌گذارد. اگر اهل خودرو هستید و می‌خواهید نگاهی به خودروهایی که ممکن است در جاده‌ها در سال آینده ببینید، بیندازید، در این نمایشگاه خودروهای ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ نیز به نمایش گذاشته می‌شوند.

در این نمایشگاه،  در غرفه شرکت استلانتیس نماینده برندهای کرایسلر، دوج، جیپ، رم، فیات و شرکت فورد راید و درایوها، میهمانان این فرصت را خواهند داشت که نه تنها خودروها را ببینند، بلکه در مدل‌های مختلفی از فورد و استلانتیس رانندگی کنند. در غرفه شرکت والت که دارای اتومبیل‌های عجیب و غریب و لوکس است که همیشه مورد علاقه نمایشگاه‌های خودرو و کامیون هستند، شما همه چیز را از لامبورگینی گرفته تا وایپر خواهید دید.

همچنین شبیه‌سازی مجازی فورد به شما امکان می‌دهد در مسابقه اتومبیلرانی آفرود باجا ۱۰۰۰ با F-۱۵۰ رپتور فورد شرکت کنید. این دستگاه شبیه‌سازی مجهز به مانیتور تلویزیون به جای شیشه جلو و جک‌های هیدرولیک است که قابلیت‌های تعلیق تنظیم شده را شبیه‌سازی می‌کند، اما فراری در نمایشگاه خودرو و کامیون سن آنتونیو یک هدیه منحصر به فرد را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. میهمانان این فرصت را خواهند داشت که تعداد توپ‌های رنگارنگ داخل یک فراری منحصر به فرد را حدس بزنند تا یک کارت هدیه ۲۰۰ دلاری، ناهار و یک سواری انحصاری با فراری برنده شوند.