به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از CNBC، بیل برند، شهردار ردوندو بیچ، قبل از اینکه روز سه‌شنبه گذشته به اتفاق آرا رای به ادامه فعالیت این نیروگاه دهد، گفت: امروز باید همین جا اعلام کنیم که دیگر برنامه‌های جدیدی برای این واحد تعریف نخواهد شد و این آخرین تمدید برای این نیروگاه خواهد بود، اما تایید نهایی برای ادامه فعالیت‌های آن تا دو سال دیگر لازم بود. خواکین اسکویول، رئیس هیات مدیره نیروگاه ردوندو، از ارائه هرگونه تضمینی در این خصوص امتناع کرد و گفت نمی‌تواند شرایط آینده را پیش‌بینی کند و نمی‌تواند در خصوص اقدامات آتی نهادهای نظارتی صحبت کند. اسکویول در ادامه افزود: بدیهی است که این تصمیم به راحتی اتخاذ نشده، اما ما باید نیازهای کل دولت را نیز در نظر بگیریم.

به استثنای واحدهای تامین برق و آب لس آنجلس، تمام ژنراتورهای انرژی گازی و اقیانوسی این ایالت قرار بود تا پایان سال ۲۰۲۰ تعطیل شوند. این تصمیم در سال ۲۰۱۰ به دلیل آسیب رساندن این نیروگاه‌ها به جانداران دریایی و آلودگی آب دریا که به داخل گیاهان مکیده می‌شود، اتخاذ شد. اما پس از خاموشی‌های ناگهانی در ماه اوت سال گذشته، تحلیلگران انرژی، کمبود عرضه در آینده را پیش‌بینی کردند که حاصل هجوم موج گرما ناشی از تغییرات آب و هوایی و سرعت نسبتا کند در توسعه انرژی‌های پاک است. بنابراین، سال گذشته قانون‌گذاران تمدید فعالیت‌های ژنراتورهای قدیمی ‌در‌ هانتینگتون بیچ، لانگ بیچ و آکسنارد تا سال ۲۰۲۳ و ژنراتورهای موجود در ساحل ردوندو تا سال ۲۰۲۱ را تصویب کردند. این در حالی است که این تمدیدها تا سال ۲۰۲۳ با مخالفت اندک یا عدم مخالفت مسوولان محلی مواجه شد. نیروگاه‌های برق در‌هانتینگتون بیچ و لانگ بیچ ژنراتورهای جایگزین کارآمدتری ساخته بودند و واحدهای قدیمی‌ و جدید در کنار یکدیگر کار می‌کردند و ظاهرا اکثر ساکنان منطقه از عدم ادامه فعالیت‌های جاری آنها حمایت کردند. اما شهر اوکس نارد به دلیل درآمدی که نیروگاه برای این شهر به ارمغان می‌آورد از تمدید فعالیت آن حمایت کرد.

اما در شهر ردوندو، این نیروگاه در میان یک منطقه به شدت شهری قرار دارد و این شهر همواره تمایل به حذف کاربری صنعتی آن داشته است. نمایندگان ساکنان و اعضای شورای شهر که روز سه‌شنبه در هیات‌مدیره سخنرانی کردند بر نگرانی‌های خود در مورد آلودگی هوای ناشی از این کارخانه تاکید کردند. استیسی آرماتو، عضو شورای شهر هرموسا بیچ، در یک سخنرانی تاکید کرد: لطفا به ما ثابت کنید که برای جان کسانی که تحت تاثیر این نیروگاه ناکارآمد قرار گرفته‌اند، ارزش قائل هستید. از آنجاکه این ایالت در حال گذار به انرژی پاک است، بیشترین منابع انرژی شامل انرژی‌های خورشیدی و بادی می‌شوند که در ساعات پایانی روز امکان استفاده از آن وجود ندارد. در ماه اوت تا اوایل اکتبر، زمانی که افزایش دما و استفاده از تهویه مطبوع بیشترین فشار را به شبکه برق وارد می‌کند، آن زمان است که به ژنراتورهای برق قدیمی ‌نیاز خواهد شد. موراتسوچی، نماینده شهر ساحلی ردوندو و مخالف افزایش عمر این نیروگاه اظهار کرد: به نظر من این اتفاق بسیار نادرست است که ما می‌خواهیم با ادامه کار نیروگاه‌هایی که به تغییرات آب و هوایی دامن می‌زنند، با تغییرات آب و هوایی مقابله کنیم.