در این رویداد اقتصادی پس از احراز حد نصاب قانونی و با توجه به مفاد ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون تجارت  بهمن طاهریان‌مبارکه (‌نایب رئیس هیات‌مدیره) در مقام  رئیس جلسه و  علیرضا خدایی‌ساخلو (نماینده شرکت آوای پردیس سلامت)  و سیدابوالقاسم توکلی (نماینده شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت) به عنوان ناظران و  صاحب ارجمند (مدیرمالی) به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند. در ادامه  رسمیت جلسه توسط رئیس مجمع اعلام و دستور جلسه شامل  قرائت گزارش هیات‌مدیره و بازرس قانونی درخصوص افزایش سرمایه شرکت، بررسی و تصویب افزایش سرمایه شرکت و  اصلاح ماده (۵) اساسنامه مرتبط با میزان سرمایه و تعداد سهام پیرو ماده ۱۶۱ اصلاحیه قسمتی از قانون تجارت مصوب سال ۱۳۴۷ ابتدا گزارش هیات‌مدیره مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت و سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی در خصوص توجیه گزارش هیات‌مدیره قرائت شد. با توجه به پیشنهاد هیات‌مدیره درخصوص افزایش سرمایه و همچنین کسب موافقت سازمان بورس اوراق بهادار تهران بر اساس مجوز صادر شده، پس از بررسی و بحث و تبادل‌نظر تصمیمات زیر اخذ شد:

۱- افزایش سرمایه شرکت از ۷۶هزار میلیارد ریال به ۱۳۹ هزار و ۴۷۴میلیارد و ۴۵۸میلیون و ۲۴۷هزار ریال  (معادل ۵/ ۸۳ درصد) از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و از طریق صدور سهام جدید مورد تصویب قرار گرفت.

۲- مقرر شد پس از تحقق افزایش سرمایه با رعایت مفاد قانون تجارت و قانون بازار اوراق بهادار، نسبت به اصلاح ماده ۵ اساسنامه شرکت و ثبت آن در اداره ثبت شرکت‌ها اقدام شود.

۳-مجمع مقرر کرد پاره سهم‌های  ایجادی در افزایش سرمایه مصوب به شرح بند ۱ فوق را تجمیع و توسط هیات‌مدیره از طریق شرکت بورس اوراق بهادار واگذار و بهای فروش سهام پس از کسر هزینه‌های مربوطه به حساب سهامداران ذی‌ربط منظور شود.

ماده۵- میزان سرمایه و تعداد سهام:

سرمایه شرکت (۱۳۹ هزار و ۴۷۴ میلیارد و ۴۵۸ میلیون  و ۲۴۷ هزار ریال)  به ۱۳۹.۴۷۴.۴۵۸.۲۴۷ سهم عادی ۱.۰۰۰ ریالی با نام تقسیم شده و به طور کامل پرداخت شده است.