پروژه سپیدار:  پروژه سپیدار قم به صورت مشارکتی با شهرداری قم که واقع در بلوار امام رضا (ع) ابتدای بلوار دانش-  جنب بوستان امام رضا (ع) است، در زمینی به مساحت ۳۵۸۰  مترمربع و با زیربنای کل۳۷۱۶۹ مترمربع در ۲ بلوک ۱۷ و ۱۸ طبقه مجموعا به تعداد ۲۱۲ واحد مسکونی و ۱۵ واحد تجاری طراحی شده است. در حال حاضر عملیات اجرای فونداسیون بلوکه‌ها به اتمام رسیده و اسکلت طبقات منفی اجرا شده است. درصد پیشرفت فیزیکی پروژه در تاریخ ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰ به میزان ۲۰ درصد است.

پروژه مسکونی سرو‌: این پروژه در زمینی به مساحت ۷۳۰۳ مترمربع با زیربنای کل ۳۸۲۹۷ مترمربع در ۷ طبقه مسکونی و ۲ طبقه زیرزمین با اسکلت بتنی به روش قالب تونلی واقع در کوی الهیه اراک به تعداد ۲۱۲ واحد مسکونی در مرحله اجرا است. اجرای فونداسیون و طبقات زیرزمین‌های منفی به اتمام رسیده و در حال اجرای اسکلت طبقات است و درصد پیشرفت فیزیکی پروژه در تاریخ ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰ به میزان ۲۵ درصد  است.

پروژه مسکونی شکریه (همدان): این پروژه با مشارکت شرکت هم گروه به نام سرمایه‌گذاری مسکن غرب در زمینی به مساحت ۲۲۵۶ مترمربع در همدان خیابان رشدیه - خیابان توحید واقع شده است این پروژه با زیربنای ۱۰۲۲۶مترمربع در ۶ طبقه مسکونی، همکف و زیرزمین طراحی شده است که در مورخ ۱۰/ ۰۸/ ۱۳۹۹ پروانه ساختمانی اخذ شد. اکنون پروژه اجرای فونداسیون انجام پذیرفته و درحال اجرای اسکلت طبقات است و درصد پیشرفت فیزیکی پروژه در تاریخ ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰ به میزان ۱۷ درصد  است.