از این میزان ۱۵۰ هزار و ۹۸۴ میلیارد ریال فروش داخلی و ۵۵ هزار و ۱۹۹ میلیارد ریال فروش صادراتی بوده است. فروش این شرکت تا پایان آبان ماه پارسال ۷۰ هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال بود.

بر اساس صورت‌های مالی شرکت در کدال، درآمد مارون در یک ماه آبان امسال۳۰ هزار و ۹۵۹ میلیارد ریال بود که از این میزان ۲۴ هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال حاصل از فروش داخل و ۶هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال آن مربوط به فروش صادراتی بود.

بنابراین گزارش بیشترین فروش این شرکت متعلق به اتیلن با کسب ۵۹ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال بود. این شرکت همچنین در داخل از فروش پلی پروپیلن ۴۵ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال، از فروش منواتیلن گلایکول ۲۲ هزار و ۴۲۱ میلیارد ریال و از فروش پلی‌اتیلن سنگین ۱۲ هزار و ۹۱۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرد. شرکت بیشترین درآمد صادراتی را نیز از پلی اتیلن سنگین به مبلغ ۳۶ هزار و ۷۶۵ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ریال کسب کرده است.

پتروشیمی مارون در نیمه اول امسال ۱۶ هزار و ۶۸۳ میلیارد ریال سود ناخالص کسب کرد که نسبت به دوره مشابه سال قبل از رشد ۶۹درصدی برخوردار بود. شرکت همچنین ۱۳ هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۳ هزار و ۲۶۲ میلیارد ریال سود خالص در نیمه اول امسال داشت که هر کدام به ترتیب ۴۳ و ۴۱درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال ۹۹ داشتند.