بازگشت نمایشگاه خودروی شیکاگو

به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از گوگل نیوز، برگزارکنندگان این رویداد بین‌المللی روز دوشنبه گذشته اعلام کردند نمایش سال آینده ۱۲ تا ۲۱ فوریه در McCormick Place برگزار خواهد شد. در سال ۲۰۲۱، شیوع بیماری همه‌گیر کرونا مانع از برگزاری نمایشگاه در فوریه شد، اما در ماه ژوئیه به صورت یک نمایشگاه محدود بازگشت که به شکل کوتاه‌شده برگزار شد، اما گفته می‌شود نمایشگاه بعدی به دنبال بازگشت به سنت همیشگی خود است که به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد در فصل زمستان از این رویداد لذت ببرند. بیل هگرتی، مدیر هیات برگزاری این نمایشگاه خودرو، در این خصوص اظهار کرد: بدون شک رویداد امسال به جلب علاقه خریداران خودرو به وسایل نقلیه جدید کمک شایانی می‌کند و به طور موثری بر میزان فروش فصل بهار نمایندگی‌های اتومبیل تاثیر خواهد گذاشت. این واقعه بار دیگر ثابت می‌کند که فوریه زمان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه خودرو است.

از برخی از برنامه‌هایی که در رویداد امسال اتفاق خواهد افتاد، می‌توان به رانندگی‌های آزمایشی در سطح شهر شیکاگو اشاره کرد. انجمن تجارت اتومبیل شیکاگو، برگزارکننده این نمایشگاه، می‌گوید در این رویداد مسیرهای آزمایشی محبوب بازخواهند گشت و برخی از نمایشگاه‌ها به صورت تعاملی خواهند بود. این رویداد نویدبخش یک نمایشگاه همه‌جانبه از برنامه‌های مختلف از قبیل برنامه‌های غرفه سوبارو‌، یک مسیر آزمایشی جدید برای تویوتا توندرا و همچنین نگاهی کوتاه بر خودروهای الکتریکی آینده، سوبارو سولترا و تویوتا bZ۴X خواهد بود.

مارک بیلک سخنگوی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در ساختمان جنوبی McCormick Place برگزار خواهد شد و ممکن است بسته به نیاز خودروسازان و شرکت‌کنندگان به ساختمان شمالی این مجتمع نیز گسترش یابد. مطابق با خط‌مشی فعلی نمایشگاه در خصوص رعایت موارد بهداشتی، افراد شرکت‌کننده در آن مستلزم استفاده از ماسک‌ هستند، اما هیچ الزامی ‌وجود ندارد که شرکت‌کنندگان باید واکسینه شوند یا آزمایش کووید منفی داشته باشند. بیلک خاطرنشان کرد قوانین ممکن است بسته به وضعیت همه‌گیری و با توجه به شیوع سویه جدید این بیماری تغییر کند.