مدیر شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی بیمه کارآفرین ضمن بیان مطلب فوق  و  با  اشاره به اینکه فرآیند رسیدگی به پرداخت خسارت در شرکت بیمه کارآفرین کوتاه می‌شود، گفت: پوشش‌های در زمان حیات بیمه شده بخش دوم است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، این امر مربوط به پوشش امراض خاص است که بیمه کارآفرین طرح‌های جذابی را برای این امر درنظر گرفته است. این شرکت ۲۱ دسته بیماری را تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ درصد سرمایه فوت پرداخت می‌کند. اکنون تعداد این بیماری‌های خاص به ۲۹ عدد رسیده است و بازه سنی بیمه شده از بدو تولد تا سن ۶۵ سالگی را شامل می‌شود.

میثم سیف در ادامه درباره پوشش نقص عضو گفت: در شرکت بیمه کارآفرین نقص عضو هم به علت بیماری و هم به علت حادثه تا سقف ۲‌میلیارد تومان پرداخت می‌شود که پوشش بیمه‌ای بسیار خوبی است، چرا که در زمان‌های گذشته شرکت‌های بیمه‌ای فقط در اثر حادثه پرداخت می‌کردند و ما یک گام به جلو برداشتیم و در این امر پیشتاز بودیم که نقص عضو را در حالت بیماری هم پرداخت کنیم.

مدیر شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی شرکت بیمه کارآفرین گفت: اما پوشش بیمه‌ای دیگر مربوط به هزینه پزشکی ناشی از حادثه است که اگر شخصی بر اثر حادثه در بیمارستان بستری شود که تا سقف ۱۰۰میلیون تومان بر اساس فاکتورهای بیمارستانی خسارت را پرداخت می‌کنیم.

سیف افزود: پوشش بعدی این شرکت بیمه‌ای پوشش معافیت از پرداخت حق ‌بیمه است، زمانی که بیمه‌شده بر اثر حادثه یا بیماری از کار افتاده کامل شود و توانایی انجام هیچ کاری را نداشته باشد، شرکت بیمه کارآفرین تمامی‌ حق بیمه‌هایی که تا پایان قرارداد باید بیمه‌گذار پرداخت کند را معاف می‌کند و این شرکت به جای بیمه‌گذار این حق بیمه‌ها را پرداخت می‌کند و در عین حال سرمایه از کار‌افتادگی نیز به بیمه‌گذار پرداخت می‌شود.

وی در ادامه به پوشش بیمه‌ای که اخیرا بیمه کارآفرین به مجموعه خدمات خود اضافه کرده است اشاره کرد و گفت: این نوع پوشش مربوط به پوشش مقرری بستری در بیمارستان است، بر همین اساس که اگر بیمه‌شده بر اثر حادثه در بیمارستان بستری شود از روز چهارم بستری به این فرد معادل ۵ میلیون تومان به ازای هر روز غرامت تعلق می‌گیرد.

سیف فراهی در تشریح اندوخته‌های بیمه‌نامه گفت: شرکت بیمه کارآفرین دو نوع سود به بیمه‌گذاران پرداخت می‌کند که یک مورد مربوط به سود تضمین می‌شود که طبق آیین‌نامه ۶۸ بیمه مرکزی پرداخت می‌شود و درخصوص سود مشارکت در منافع نیز شرکت بیمه کارآفرین سال گذشته ۲۲درصد سود و امسال ۱/ ۳۱درصد سود به تمامی ‌بیمه‌گذاران پرداخت می‌کند.

وی با تاکید بر اهمیت پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان افزود: معتقدم هیچ شرکت بیمه‌ای برند نخواهد شد مگر اینکه در پرداخت خسارت به موقع اقدام کند؛ شرکت بیمه کارآفرین برای پیشبرد این مهم اقدام به جذب پزشک معتمد کرده و تلاش کرده است کمتر از یک هفته خسارات را به موقع به افراد پرداخت کند.

سیف از کوتاه شدن فرآیند رسیدگی به پرداخت خسارت در شرکت بیمه کارآفرین خبر داد و افزود: تشکیل پرونده خسارت در این بین بسیار اهمیت دارد، اما در زمان‌هایی فرد بیمه شده یا ذی‌نفعان آن زمان کافی و امکان لازم برای تشکیل پرونده را ندارد که کارشناسان این شرکت بیمه‌ای با مراجعه به مراکز مربوطه به صورت رایگان این مهم را انجام می‌دهند.

مدیر شعبه تخصصی بیمه‌های زندگی شرکت بیمه کارآفرین یادآور شد: شرکت بیمه کارآفرین یک سرویس vip برای بیمه‌گذاران در نظر گرفته است و در این بخش کارشناسان این شرکت مدارک لازم را شخصا جمع‌آوری می‌کنند و بابت این امر هیچ هزینه‌ای از بیمه‌گذار دریافت نمی‌کنند که این موضوع بسیار حائز اهمیت بوده و موجب رضایت بیمه‌گذاران شرکت شده است ضمن اینکه این کار سرعت پرداخت خسارت را افزایش می‌دهد.

وی گفت: شرایط سنی بیمه‌های عمر موضوع دیگری است که بسیار حائز اهمیت است، شرایط سنی رابطه مستقیمی ‌با خطر فوت دارد و بر همین اساس پیشنهاد می‌کنم افراد هرچه زودتر نسبت به خریداری بیمه عمر اقدام کنند.