«ایـرانـول» COOLMAX و «هایپر سیال خنک‌کننده» ضد یخ و ضد جوش از دیگر محصولات جدید شرکت هستند که برای استفاده در انواع خودروهای سـبک، سـواری،  ون، کامیونت و مینی‌بوس وخودروهای سنگین، تریلر، کامیون و اتوبوس کاربرد دارند. «ایرانول موتور» و   MOTOROW  ۱۰w-۴ روغن موتورسیکلت بنزینی چهار زمانه نیز از این محصولات جدید برای استفاده در موتور سیکلت چهار زمانه بنزینی و غیراتوماتیک هستند که مشخصات استاندارد JASO MA انجمن استاندارد اتومبیل ژاپـن را دارند. «ایـرانـول» ATF SP-IV و ATFCVT «روغن دنده اتوماتیک خودرو» نیز  از دیگر محصولات موتوری است که مناسب برای خـودروهـای سـواری ژاپـنـی و کـره ای بـا گیربکس های ۴ ،۵و ۶سرعته مورد استفاده قرار می گیرد.

ایــرانــول رونیا پلاس  API  SN PLUS  ۵W-۳۰ نیز روغـــــن مـوتـور بنــزیـنــــی است که مطابق با بالاترین سطوح کارآیی APIتولید شده  و برای مصرف در خودروهای بنزینی با تکنولوژی موتور TGDI طراحـی و با کاهش پدیده LSPI از موتورهای بنزینـی توربو شارژ، محافظت می‌کند. ایرانول TOP ENGINE E۵ با استفاده از روغن پایه نیمه سنتیک و مواد افزودنی مرغوب، برای مصرف در موتورهای دیزلی سنگین مطابق با استاندارد سطح آلایندگی یورو ۵ و پایین تر برای تمامی فصول و شرایط آب و هوایی ایران تولید شده است. در حاشیه مراسم رونمایی از محصولات جدید ایرانول که با حضور وزیر کار صورت گرفت از پروژه موم‌گیری که از مهم‌ترین واحدها در مراحل تولید پالایشی روغن پایه است بازدید شد. محصول جانبی این واحد ماده‌ای بنام اسلاک وکس است که یکی از شاخص‌های اختصاصی آن OIL CONTENT یا میزان روغن موجود در وکس است.  حجت‌الله عبدالمالکی در این مراسم رونمایی گفت: سرمایه‌گذاری‌های خوبی در حوزه پتروشیمی و نفت و گاز در صندوق‌های

زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است. وی با تاکید بر اینکه  در افزایش بازدهی و سرمایه‌گذاری در شرکت‌های تولیدی پتروشیمی تلاش خواهیم کرد گفت: واحدهای صنعتی و اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه بر تولید محصولاتی که ارزش افزوده بالاتر و با مزیت‌های کشور تطابق بیشتری دارند تمرکز کنند.