به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از کره تایمز، این انتصابات بر ایجاد اختیارات گسترده‌تر و استخدام کارمندان با استعداد جدید و جوان متمرکز است. در بین ۲۰۳ مدیر اجرایی تازه منصوب شده هیوندای، بیش از ۳۰درصد آنها در دهه ۴۰ زندگی خود هستند. این تغییرات بر رشد آینده مجموعه متمرکز بود و ۳۷درصد از ۲۰۳ مدیر در بخش تحقیق و توسعه به ویژه در بخش فناوری آینده و مشاغل جدید از جمله سیستم‌های سرگرمی‌رسانه‌ای، فناوری اطلاعات و ارتباطات و رانندگی خودکار نقش داشتند. این مجموعه همچنین ۳۰درصد از مدیران فعلی خود را برکنار کرد و تنها ۲۵درصد از آنها را با نفرات جدید جایگزین کرد تا زنجیره فرماندهی خود را کاهش داده و قدرت و سرعت تصمیم‌گیری آن را افزایش دهد.

هیوندای می‌گوید که با این تغییرات، این شرکت شاهد انتصاب بیشترین تعداد مدیران جدید در تاریخ خود است. از میان آنها، ۶۸ نفر در شرکت هیوندای موتور، ۲۱ نفر در کیا، ۱۷ نفر در هیوندای موبیس، ۱۵ نفر در شرکت مهندسی و ساخت و ساز هیوندای (E&C) و ۱۵ نفر در شرکت مهندسی هیوندای منصوب شدند. از هر سه مدیر جدید، یک نفر در دهه چهارم زندگی خود است. این شرکت خاطرنشان کرد که هدف از افزایش چشمگیر تعداد مدیران جدید نسبت به سال‌های گذشته، پرورش استعدادها برای تبدیل شدن آنها به رهبران نسل بعدی هیوندای و در عین حال ارائه پیام تغییر و نوآوری است.

چو کیو وونگ به عنوان معاون اجرایی رئیس مرکز توسعه سیستم‌های اطلاعات رسانه ای و همچنین مرکز توسعه الکترونیک منصوب شد. وی پیشگام توسعه سیستم‌های الکترونیکی و سرگرمی ‌بوده است و به توسعه فناوری‌هایی مانند پلت‌فرم نسل بعدی Infotainment برای وسایل نقلیه متصل به شبکه و یک کنترلر یکپارچه ادامه خواهد داد. این اصطلاح سرگرمی ‌رسانه‌ای به محصولات و سیستم‌های سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری اشاره می‌کند که برای وسیله نقلیه ساخته می‌شوند یا در وسیله نقلیه به منظور افزایش تجربه راننده یا مسافر اضافه می‌شوند. کیم هیونگ سو به عنوان معاون اجرایی بخش برنامه‌ریزی رشد آینده شرکت و بخش خودروهای برقی هیوندای منصوب شد. او فردی است که اخیرا لاین‌آپ خودروها و استراتژی‌های محصولات منطقه‌ای گروه را بهینه‌سازی کرده است و مسوولیت تمرکز بر امنیت فناوری‌های آینده و قابلیت‌های داخلی برای شروع موفقیت‌آمیز کسب‌وکارهای جدید را بر عهده دارد.

همچنین لی سانگ یوپ به ریاست مرکز طراحی جهانی هیوندای منصوب شد. لی به تقویت قابلیت‌های طراحی برندهای هیوندای و جنسیس کمک شایانی کرده است. او همچنین با طراحی GV۸۰ و GV۷۰ به موفقیت برند جنسیس در ایجاد حضوری موفق در بخش خودروهای لوکس کمک کرده است. لیم تائه وون ریاست موسسه فناوری‌های بنیادی و پیشرفته و همچنین مرکز تجاری هیدروژن و پیل سوختی را بر عهده خواهد داشت. وی در زمینه فناوری و مواد پیل سوختی هیدروژنی متخصص است و بر توسعه فناوری‌های پیشرفته کنگلومرا و شرکت‌های زیرمجموعه نظارت داشته است. او همچنین بر توسعه فناوری پیل سوختی هیدروژنی نظارت خواهد کرد.

شرکت هیوندای، گرام راسل را به عنوان معاون و مدیر ارشد برند جنسیس استخدام کرده است. او تجربه‌ای در بازاریابی برندهای لوکس دارد و برای بنتلی و ماکالان کار می‌کند. این گروه انتظار دارد انتصاب جدید باعث تقویت تجربه مشتری برند جنسیس شود. علاوه بر این، پیتر شرایر و آلبرت بیرمن به عنوان مشاور در زمینه‌های مربوطه خدمت خواهند کرد. شرایر به عنوان مشاور طراحی کار خواهد کرد و به شرکت در پرورش طراحان با استعداد کمک می‌کند و در عین حال به عنوان سفیر برند نیز خدمت خواهد کرد. بیرمن نیز به عنوان مشاور فنی برای کمک به شرکت در توسعه استعدادهای مهندسی جدید کار خواهد کرد. هسته اولیه گروه شرکت‌های هیوندای در سال ۱۹۴۶ توسط چانگ جو یانگ تاسیس شد و در طول دهه نخست فعالیتش، با استفاده از حمایت‌های دولتی، انواع فعالیت‌های صنعتی و تجاری همچون ساخت‌وساز، کارخانه‌های فولادسازی، حوضچه‌های کشتی‌سازی و تجهیزات الکترونیکی، همچنین ارائه خدمات پشتیبانی، خدمات مالی و تجاری را تحت پوشش این هلدینگ قرار داد و در ابتدای دهه ۱۹۶۰ به بزرگ‌ترین شرکت خوشه‌ای کره جنوبی تبدیل شد.