به گفته این شرکت، این معامله ارزش فعلی شرکت گرین لبز را در محدوده ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلیارد وون قرار می‌دهد و ادعا می‌کند ارزش این استارت‌آپ agtech به زودی به بیش از یک میلیارد دلار خواهد رسید و عنوان یونیکورن را کسب خواهد کرد. شرکت SK Square در ادامه خاطرنشان کرد با توجه به ۴۵۰ هزار مشترک این پلت‌فرم، پیش‌بینی می‌شود درآمد آن تا پایان سال ، از ۱۰۰ میلیارد وون فراتر رود. به نظر می‌رسد این استارت‌آپ قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ شاهد افزایش پنج برابری درآمد و دو برابر شدن تعداد مشترکان خود باشد.

اس‌کی اسکوئر همچنین گفت این سرمایه‌گذاری زمینه‌ای برای همکاری بالقوه با شرکت‌های پرتفولیوی خود از جمله شرکت زیرمجموعه تجارت الکترونیک ۱۱St ایجاد می‌کند و افزود که این هم‌افزایی ممکن است منجر به ایجاد کانال توزیع گسترده‌تری برای محصولات توسط مشترکان Farm Morning شود. همچنین، کشاورزان در سرویس «Farm Morning‌Carbon» مجاز خواهند بود اعتبار کربن را با شرکت‌های وابسته به گروه SK مبادله کند.

آخرین جمع‌آوری کمک مالی Green Labs در ژانویه با بودجه ۱۸ میلیون دلاری به رهبری شرکت Hashed اعلام شد. این شرکت که در سال ۲۰۱۷ تاسیس شده، مجموعا ۴۰ میلیارد وون سرمایه جذب کرده است. این خبر یک ماه پس از آن منتشر می‌شود که اس‌کی اسکوئر که به عنوان اسپین آف توسط بزرگ‌ترین شرکت مخابراتی کره‌جنوبی SK Telecom راه‌اندازی شده بود، شرط خود را روی موج بلاک چین اعلام کرد. اس‌کی اسکوئر اکنون دومین سهامدار بزرگ اپراتور صرافی کربیت کره با سرمایه‌گذاری ۹۰میلیارد وونی است. این شرکت همچنین ۸ میلیارد وون سرمایه به Onmind، یک سازنده انسان مجازی تحت حمایت کاکائو، در ازای ۴۰درصد سهام تزریق کرد. بلافاصله پس از جداسازی، اس‌کی اسکوئر سهام کنترلی در شرکت خدمات امنیتی SK Shieldus و شرکت خدمات ناوبری T Map Mobility را به دست آورد. همچنین، اس‌کی اسکوئر حدود ۲۰درصد از سهام سازنده تراشه‌های حافظه و درایوهای فلش کره‌ای SK hynix و همچنین ۴۸درصد از سهام اپراتور فروشگاه اپلیکیشن One Store را در اختیار دارد که بزرگ‌ترین سهامدار هر دو شرکت است.