حسن رحیمی افزود: مسیر و اهداف مدنظر شرکت بر اساس طرح جامع منطقه گل‌گهر و استراتژی کلان کسب‌وکار ۱۴۱۰ منطقه گل‌گهر تدوین شده  و ما اهدافمان را در همین راستا برنامه‌ریزی کرده‌ایم، به‌طوری که تمامی زیرساخت‌های منطقه گل‌گهر توسط این شرکت انجام می‌شود و پروژه‌های بزرگ و مهمی در چند سال اخیر در منطقه گل‌گهر احداث شده یا در حال احداث است. وی  از ایجاد زیرساخت راه، راه‌آهن و  پل‌های روگذر و زیرگذر، شهرک صنعتی تخصصی، شهرک مدرن حمل‌ونقل، مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی و ... به‌عنوان برخی از پروژه‌های بزرگ این شرکت نام برد و گفت: برخی از این پروژه‌ها در جنوب‌شرق کشور، بی‌نظیر هستند و ما از مشارکت و همکاری شهرداری سیرجان در اجرای برخی پروژه‌های مرتبط منطقه استقبال می‌کنیم. مدیرعامل شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر با بیان اینکه، یکی از برنامه‌های این شرکت در حوزه شهری، احداث ورودی شیراز و بهسازی و زیباسازی آن است، گفت: این ورودی یکی از ورودی‌های مهم شهر برای مسافران و همچنین مسیر تردد روزانه پرسنل شاغل در منطقه گل‌گهر است که بهسازی و زیباسازی آن مورد تاکید تمامی مدیران عامل شرکت‌های منطقه از جمله مدیرعامل  شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر است و نظرشان بر این است که این ورودی به زیباترین ورودی شهر تبدیل شود و ما هم آمادگی کامل خود را برای احداث میدان ورودی جاده شیراز و بهسازی و زیباسازی آن اعلام کرده‌ایم و به‌زودی عملیات اجرایی این پروژه بزرگ آغاز می‌شود.

شهردار سیرجان نیز در این نشست با ابراز تمایل برای همکاری‌های مشترک بین شهرداری و شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر گفت: هدف ما این است که کاری برای شهر و رفاه شهروندان انجام شود و قطعا در این راستا همکاری‌های مشترکی با یکدیگر خواهیم داشت.

کریمی‌پور با بیان اینکه ورودی جاده شیراز از اولویت‌های کاری مهم شهرداری است و مردم هم به شدت پیگیر بهسازی و زیباسازی آن هستند، گفت: می‌طلبد هرچه زودتر این ورودی، بهسازی شود، چراکه وضعیت فعلی آن، به‌ هیچ‌وجه مناسب نیست. وی با بیان اینکه امیدواریم عملیات احداث و بهسازی ورودی شیراز با مشارکت و همکاری شهرداری و شرکت توسعه، عمران و مدیریت منطقه گل‌گهر هرچه زودتر آغاز شود، گفت: با توجه به اینکه شهر سیرجان، چند ورودی مهم دارد، پیشنهاد بنده این است که هر یک از ورودی‌های شهر توسط یکی از شرکت‌های منطقه گل‌گهر و با همکاری شهرداری، بهسازی و زیباسازی شود و المان‌های آن نیز به‌صورت مشارکتی در ورودی‌های شهر نصب شود.