میزان عرضه‌های ذوب آهن در معاملات این هفته بورس کالا با سبدکالایی خود که شامل ۷ محصول بود ۲۲ هزار و ۳۸۵ تن بود. ذوب آهن توانست از عرضه بیش از ۹ هزارتن انواع تیرآهن حدود ۱۰۲ میلیارد و ۳۹۷ میلیون تومان به‌دست آورد.

ذوب‌آهن اصفهان سبد تیرآهن مخلوط را مجددا در سبدکالایی خود می‌بیند. در این هفته عرضه ۴ هزار و ۲۵ تنی را به ثبت رساند که با حجم تقاضای بالای ۱۳ هزار و ۶۶۲ تنی همراه بود که تمام عرضه‌ها به فروش رسید.

 ذوب‌آهن در این بخش توانست درآمد ۵۸ میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومانی به‌دست آورد.از سوی دیگر می‌توان به محصول قدیمی این شرکت و البته پرفروش‌ترین آن نیز اشاره کرد که در این بخش نیز عرضه‌ها نسبت به هفته گذشته صعودی شد؛ ذوب با عرضه ۶ هزار و ۵۰۰ تن از این کالا را روانه بورس کالا کرده و بیش از ۵ هزار و ۱۲۵ تن از این محصول را هم فروخت تا درآمد ۶۷ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان را برای خود به ثبت برساند.در بخش میلگرد ۱۴ تا ۲۰-A۳ نیز می‌توان به عرضه بیش از یک هزار و ۵۰ تنی این کالا اشاره داشت که اتفاقا تمام این عرضه‌ها، به فروش رسید و ۱۴ میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان درآمد نیز کسب شد.

از سوی دیگر باید اشاره داشت که ذوب آهن اصفهان در این بخش یعنی سبد ناودانی نزدیک به یک هزار و ۱۲ تن عرضه در بورس کالا داشت و تمام عرضه‌ها فروخته شد و ۱۷ میلیارد و ۴۷۳ میلیون تومان درآمد داشت.

در آخر باید به درآمدزایی ۶ میلیارد و ۹۳۳ میلیونی از سبدنبشی توسط ذوب آهن اصفهان اشاره کرد که ناشی از فروش ۵۰۶ تن از این کالا بود.