تیرآهن

ذوب‌آهن توانست تمام عرضه‌های خود در بخش انواع تیرآهن را با حجم ۳۱ هزار و ۲۲۰ تنی به فروش برساند و ۳۶۹ میلیارد و ۹۷۴ میلیون تومان به‌دست آورد.

سبد تیرآهن مخلوط

بر اساس این گزارش باید اشاره کرد که «سبد تیرآهن مخلوط» ذوب آهن نیز عرضه‌ای بیش از ۳ هزار و ۸۱۸ تن را در این هفته به ثبت رساند که مشتریان تمام عرضه‌ها را خریداری کردند تا ۵۳ میلیارد و ۷۶۹ میلیون تومان در این بخش به‌دست آید.

سبد میلگرد مخلوط

بر پایه این گزارش باید اشاره کرد که ذوب آهن «سبد میلگردمخلوط» را نیز در دستور کار داشت و عرضه ۱۱ هزار و ۶۰۰ تن را به بازار آورد و مشتریان سفارش بیش از ۱۷ هزار تنی را به ثبت رساندند تا ۱۷۱ میلیارد و ۶۴۳ میلیون‌تومان ارزش فروش این کالا باشد.

میلگرد کلاف

از سوی دیگر می‌توان به محصولی دیگر اشاره کرد که دونوع میلگرد کلاف با دو عرضه هزار تنی در رینگ معاملات دیده شد و با فروش تمام عرضه‌ها، ۳۱ میلیارد و ۶۸۲ میلیون تومان درآمد به‌دست آمد.

میلگرد ۱۴ تا ۲۰-A۳

ذوب‌آهن اصفهان، در ادامه این نوع میلگرد را راهی بورس کالا کرد و تمام ۳ هزارتن از این کالا را فروخت تا ۴۴ میلیارد و ۳۷۳ میلیون تومان درآمد این بخش باشد.

بنزن

از سوی دیگر می‌توان به «بنزن» اشاره کرد که عرضه ۴۰۰تنی را با خود به بورس کالا آورده بود و تمام این عرضه‌ها را به‌فروش رساند و ۲/ ۵ میلیارد تومان درآمدزایی را به حساب این شرکت واریز کرد.