مریم قندور ادامه داد: بیمه به عنوان یک صنعت بر بهترین محصولات و سرمایه‌گذاری‌های مناسب تمرکز دارد و جایگاه خوبی برای هر دو نوع نوآوری پایدارکننده و توانمند‌ساز دارد. محصولات جدید اغلب در ابتدا ناشناخته هستند، اما معمولا با قیمت کمتری به فروش رفته و استفاده از آنها آسان‌تر است.

وی با بیان اینکه بیمه‌گران به خوبی می‌توانند نوآوری‌هایی انجام دهند که بتوانند ضریب نفوذ خود را افزایش دهند، عنوان کرد: با اینکه ممکن است مشتریان فعلی از گزینه‌های محصولات بیمه‌ای موجود راضی باشند، اما با وجود جمعیت بزرگی که از محصولات بیمه بهره‌مند نیستند می‌توان روی آنان سرمایه‌گذاری کرد.

قندوری در خصوص اقدامات بیمه تعاون برای پوشش ضعف‌های بازاریابی به روش سنتی و ورود به عصر جدید و همچنین ایجاد اعتماد، یادآور شد: شرکت بیمه تعاون در سال‌های اخیر سعی کرده به شکل یک شرکت اینشورتک عمل کند و نوآوری را سرلوحه خود قرار دهد. شرکت بیمه تعاون با طراحی محصولات جدید مبتنی بر نیاز مشتری و راه‌اندازی وب‌سایت فروش محصولات بیمه‌ای در تلاش است تا گامی موثر در این حوزه برداشته و به‌زودی امکان خرید تمامی محصولات بیمه‌ای از طریق این وب‌سایت مقدور خواهد بود.