پتروشیمی فن‌آوران در اسفند سال گذشته ۲۶ هزار و ۲۱۵ تن از محصولات خود، شامل متانول، اسید استیک، منواکسید کربن و محصولات فرعی را در بازار‌های داخلی به فروش رساند. از میان این محصولات، متانول با ۱۶ هزار و ۷۶۶ تن فروش و ایجاد درآمدی یک هزار و ۴۴۱ میلیارد ریالی، بیشترین سهم را در سبد فروش داخلی این شرکت داشته است. همچنین باید اشاره کرد که مجموع درآمد‌های حاصل از فروش پتروشیمی فن‌آوران در بازار‌های داخلی در بازه زمانی مذکور به میزان ۲ هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال بوده که نسبت به بهمن و دی همان سال، به ترتیب حدود ۲۳ و ۳۱ درصد کاهش داشته است.

در مورد فروش صادراتی شرکت باید بیان کرد دلیل افزایش مجموع میزان فروش پتروشیمی فن‌آوران در بهمن نسبت به دی، افزایش ۶۸ درصدی فروش صادراتی در بهمن ماه بوده و این شرکت در بهمن ۱۴۰۰ توانسته بود میزان فروش صادراتی خود را به خوبی افزایش دهد. اما در اسفند سال گذشته این روند ادامه پیدا نکرد و میزان فروش صادراتی این شرکت به طور قابل توجهی با کاهش روبه‌رو شد‌،به طوری که فروش صادراتی این شرکت از ۸ هزار و ۱۱۴ میلیارد ریال در بهمن به یک هزار و ۷۳۷ میلیارد ریال در اسفند کاهش یافت.

در نهایت باید اشاره کرد پتروشیمی فن‌آوران در اسفند سال گذشته با فروش ۲۶ هزار و ۲۱۵ تن از محصولات خود در بازار‌های داخلی و ۱۹ هزار و ۹۱۷ تن متانول و اسید استیک در بازار‌های خارجی توانسته است به میزان ۴ هزار و ۲۵۶ میلیارد ریال درآمد کسب کند.