تلاش تولیدکنندگان رادیاتور برای بهبود سهم بازار

آیا نحوه عملکرد شما با استانداردهای روز دنیا تطابق دارد‌؟

 کلیه محصولات ما بر اساس‌ استاندارد‌ ‌‌ ‌‌‌EN‌ ‌‌‌‌‌۴۴۲ اروپا تولید می‌شوند. به لحاظ کیفی در تمامی محصولات علاوه بر استانداردهای اروپا، استانداردهای ویژه برند رادیاکو شامل کیفیت، پرداخت نهایی، بسته‌بندی، استفاده از ادوات لوکس و … رعایت می‌شود.

در صنعت رادیاتور استیل و حوله خشک‌کن گروه رادیاکو چه رویکردی به ایجاد فضایی مطبوع‌تر در یک واحد مسکونی دارد‌؟

 در گذشته در تولید رادیاتور و حوله خشک‌کن متریال مورد استفاده از فلزات ارزان‌تر بود که بعد از مدتی زنگ می‌زدند و مشکلات زیادی را به وجود می‌آوردند و علاوه بر آن به جنبه زیبایی در این محصولات توجهی نمی‌شد اما امروز کلیه محصولات از استیل درجه یک و با تنوع بیش از ۱۳۰ طرح و مدل زیبا ساخته می‌شود.

کمی از دغدغه‌های صنعت رادیاتور از ابتدا تا زمان پایان پروژه بگویید؟

 در بسیاری از طرح‌های رادیاتورها یا حوله خشک‌کن‌ها امکان ارائه آکس استاندارد ۵۰سانت وجود دارد اما در بعضی از طرح‌ها این امکان با توجه به طرح وجود ندارد که باید پیش از سفارش محصول با هماهنگی با رادیاکو آکس مناسب آن طرح در پروژه اجرا شود که گاهی عدم هماهنگی در این خصوص باعث محدودیت در انتخاب می‌شد که البته امروزه با توجه به رویه جدید در زمان‌بندی انتخاب و خرید رادیاتور و آگاهی مسوولان پروژه و همچنین تنوع محصولات این موضوع یک چالش جدی محسوب نمی‌شود.

به چه میزان خدمات و محصولات گروه رادیاکو با نیاز این صنعت تطابق دارد؟

محصولات رادیاکو حاوی بسته مخصوصی هستند که کلیه ادوات نصب داخل آن قرار دارد و این امر موجب رضایت و آرامش بیشتر مخاطبان ما شده است.

امروز رادیاتور‌های استیل و حوله خشک‌کن در بسیاری از منازل ما ایرانی‌ها دیده می‌شود، گروه شما در زمینه نصب و راه‌اندازی و تامین قطعات و به‌طور کلی خدمات پس از فروش چطور عمل می‌کند‌؟

 در زمینه نصب، نحوه تولید محصولات و همچنین ادوات همراه هر محصول در جهت امکان نصب آسان محصولات رادیاکو، طراحی شده است. هر یک از رادیاتورها یا حوله خشک‌کن‌ها از ۱۰ سال گارانتی تعویض و خدمات برخوردارند. کلیه قطعات مورد نیاز در مجموعه رادیاکو پیش‌بینی شده است.