در بازه زمانی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰، فروش داخلی این شرکت به میزان ۸۴۹ هزار و ۲۶۶ تن بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته حدود ۲ درصد کاهش نشان می‌دهد، اما به لطف افزایش نرخ فروش محصولات در سال ۱۴۰۰‌، درآمد حاصل از فروش داخلی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ به میزان ۱۱۳ درصد افزایش داشته و به ۱۱۸ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال رسید.

بر خلاف فروش داخلی، فروش صادراتی پتروشیمی‌ اروند در بازه زمانی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش روبه‌رو بود. میزان فروش صادراتی این شرکت در بازه زمانی مذکور به میزان ۱۶۴ هزار و ۶۰۳ تن بود که نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹،  ۴۱ درصد افزایش نشان می‌دهد. با توجه به افزایش حجم فروش صادراتی شرکت و همچنین افزایش نرخ محصولات  در سال ۱۴۰۰، درآمد حاصل از فروش صادراتی پتروشیمی ‌اروند در بازه زمانی ۱۲ ماهه ۱۴۰۰ نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایشی ۸۲ درصدی داشته و به میزان ۳۲ هزار و ۵۴۶ میلیارد ریال بود. از دیگر نکات مورد توجه در صورت‌های مالی مربوط به فروش این شرکت در بازه‌های زمانی مذکور اضافه شدن محصول اتیلن دی کلراید به سبد محصولات صادراتی این شرکت است. پتروشیمی ‌اروند در بازه زمانی ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ به میزان ۵ هزار تن از این محصول را در بازار‌های صادراتی به فروش رساند و  از این محل درآمدی ۹۲۶ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریالی کسب کرد.

در نهایت باید اشاره کرد درآمد‌های حاصل از فروش داخلی و خارجی پتروشیمی‌ اروند در بازه ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۰ به میزان ۱۵۱ هزار و ۶۰۴ میلیارد ریال بود که نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۹ افزایشی ۱۰۷ درصدی داشته است.