مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با بیان مطلب فوق  گفت: میزان فروش داخلی (بورس کالا) و خارجی این شرکت تا پایان فروردین ۱۴۰۱، ۷۲.۸۸۸ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۲۳.۳۷۴ میلیارد ریال) با رشد ۲۱۲درصدی همراه بوده است.

علی رستمی گفت: تناژ صادرات کاتد شرکت در فروردین سال گذشته ۲۲۸۶ تن بوده که با همت پرسنل حوزه فروش و بازاریابی تناژ فروش به ۷۷۷۴ تن رسید که نشان‌دهنده جهش ۲۴۰درصدی است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه تصریح کرد: ارزش فروش خارجی محصولات شرکت مس در فروردین سال گذشته ۲۱ میلیون دلار بود و این در حالی است که در پایان نخستین ماه سال جاری ارزش این فروش به ۷۹ میلیون دلار رسیده که حکایت از رشد ۲۷۵ درصدی دارد.

رستمی اظهار کرد: در فروردین سال جاری در راستای سیاست‌های دولت اقدام به عرضه بالای محصولات از جمله فروش ۱۳۵۶۰ تنی کاتد در بورس کالا کردیم در حالی که در مدت مشابه سال گذشته این تناژ ۶۱۶۰ تن بود که نشان‌دهنده رشد ۱۲۰درصدی در میزان تناژ عرضه و فروش کاتد در بورس کالا است. وی با اشاره به اینکه شرکت مس در حال حاضر عمده‌ترین تامین‌کننده اسیدسولفوریک کشور برای صنایع پایین‌دستی است، افزود: فروش اسیدسولفوریک در فروردین‌ سال جاری ۹۲.۶۴۷ تن بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل (۵۲.۱۶۷تن) با رشد ۷۸درصدی روبه‌رو بوده است.