شرکت کاکائو نیز اخیرا اعلام کرده یک پلتفرم NFT به نام Clip Drops را راه‌اندازی می‌کند که شرکت وابسته آن Ground X می‌تواند در پلتفرم کاکائو تاک از آن استفاده کند. اوایل امسال، وبتون حدود یکصد NFT محدود را در پلتفرم کلیپ دراپز منتشر کرد که در عرض یک دقیقه همه آنها به فروش رفت. کاکائو، به NFT و سایر فناوری‌های بلاک‌چین به عنوان کلیدی برای فراتر رفتن از تجارت تلفن همراه خود نگاه می‌کند. یکی از مقامات شرکت کاکائو در این خصوص اظهار کرد: NFT‌ها را می‌توان در صنایع مختلف در آینده مورد استفاده قرار داد. در نهایت این نوآوری به فعالیت‌هایی کمک می‌کند که در آن هر شرکتی می‌تواند به راحتی و با یک ایده، NFT خود را تولید و منتشر کند.

شرکت‌های بزرگ نیز یکی پس از دیگری وارد بازار NFT می‌شوند. این نشان می‌دهد که NFT‌ها به طور فعال به عنوان یک ابزار بازاریابی برای محصولات استفاده می‌شوند. سامسونگ الکترونیکس و ال‌جی الکترونیکس دو رقیب فعال در صنعت لوازم خانگی در حال تهیه محصولات تلویزیونی هستند که می‌توانند هنر NFT را به نمایش بگذارند. با افزایش سرمایه‌گذاری در NFT‌ها، تقاضا برای نمایشگاه‌های فیزیکی هنر NFT‌ها نیز افزایش می‌یابد. شرکت ال‌جی الکترونیکس قصد دارد فناوری بلاک‌چین از جمله NFT را تجاری کند. از سال گذشته، این شرکت به طور پیوسته متخصصان بلاک‌چین را جذب کرده و به NFT‌ها علاقه نشان داده است. همچنین ال‌جی با همکاری Ground X، سرویسی را معرفی کرد که امکان مشاهده آثار هنری مبتنی بر NFT را در تلویزیون‌های تولیدی خود فراهم می‌کرد. از طرف دیگر سامسونگ الکترونیکس قصد دارد یک پلتفرم نمایشگر NFT‌ها را روی تمامی ‌مدل‌های تلویزیون هوشمندی که امسال عرضه می‌کند، از جمله تلویزیون نئو QLED نصب کند. پلتفرم NFT اولین بار در اوایل سال‌جاری در نمایشگاه CES در لاس وگاس رونمایی شد و جایزه نوآوری را دریافت کرد. سامسونگ نکست، شاخه سرمایه‌گذاری سامسونگ الکترونیکس، مقدار قابل توجهی از سرمایه خود را روی استارت‌آپ‌های مرتبط با NFT سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت در سال ۲۰۱۸، مدت‌ها قبل از رونق NFT، سرمایه‌گذاری در یک بازی مبتنی بر NFT را تجربه کرد. این شرکت در فوریه امسال، تصمیم گرفت در متاپلکس، یک پلتفرم تولید و تجارت NFT سرمایه‌گذاری کند.

شرکت هیوندای موتور اخیرا اعلام کرد برای اولین بار در صنعت خودرو وارد بازار توکن‌های غیر قابل تعویض خواهد شد. این شرکت ویدئویی را منتشر کرد که در آن با همکاری شخصیت محبوب NFT متاکونگز، مطابق با برنامه خود برای ورود به بازار NFTهای مبتنی بر جامعه و ارائه تجربیات مختلف این برند به مشتریانش، NFT خود را معرفی کرد. یکی از مقامات هیوندای موتور گفت: ورود به بازار NFT ابزار دیگری برای برقراری ارتباط با مشتریان و ارائه تجربیات مختلف ما خواهد بود.

صنعت ارتباطات سیار نیز NFTها را به عنوان یک موتور رشد جدید خود توسعه می‌دهد. شرکت  SKتلکام  که اخیرا NFT‌هایی را با همکاری برند سبک زندگی Peaches منتشر کرده است، رویدادی را برای ارائه NFT از طریق قرعه‌کشی به مشتریانی که در پیش‌فروش سری گالکسی S۲۲ شرکت کرده‌اند، برگزار می‌کند. شرکت کره تلکام نیز تصمیم گرفت NFT‌های خود را از طریق گروه خود Storywiz منتشر کند و قصد دارد سرویس بتای KT NFT را راه‌اندازی کند.  تا به حال، حضور NFT‌ها در صنعت بازی بیش از همه نمایان شده است. این صنعت، سرمایه‌گذاری هنگفتی را در کسب و کارهای جدیدی انجام می‌دهد که بر تبدیل جوایز و اقلام بازی موجود به NFT تمرکز دارند.  شرکت‌های بزرگ بازی مانند WEMADE، Netmarble، Com۲uS، Pearl Abyss و NCSOFT در حال رقابت برای معرفی بازی‌های P۲E یا بازی برای کسب درآمد هستند که می‌توانند با استفاده از NFT درآمد کسب کنند.

 استفاده از NFT برای بازاریابی

به نظر می‌رسد صنعت خرده‌فروشی فعالانه از NFT‌ها برای بازاریابی به عنوان راهی برای القای مشارکت فعال مصرف‌کنندگان، با تبدیل شخصیت‌های برندهایشان به NFT استفاده می‌کند. شرکت LG H&H اخیرا تصمیم گرفت برای اولین بار در صنایع آرایشی و بهداشتی یک NFT منتشر کند. هدف آن ایجاد شخصیت‌های NFT مبتنی بر برند خود و فروش آنها به مصرف‌کنندگان و ارائه مزایا و فرصت‌های مختلف برای مشتریانش است. شرکت BGF، اپراتور فروشگاه‌های زنجیره‌ای با نام تجاری CU، یک NFT منتشر کرد و برند رستوران‌های BBQ نیز با استفاده از تصویر شخصیت مرغ شکل خود یک NFT صادر کرد.شرکت SK نیز قصد دارد ارز دیجیتال خود را نیز منتشر کند. شرکت SK Square اخیرا برنامه‌های خود را برای انتشار یک ارز دیجیتال در نیمه اول سال‌جاری همراه با شرکت‌های وابسته خود اعلام کرده است. سال گذشته، این شرکت حدود ۹۰ میلیارد وون در Korbit سرمایه‌گذاری کرد و دومین سهامدار بزرگ در بورس دارایی‌های مجازی شد. پارک جونگ هو، نایب رئیس SK Square، در جلسه اخیر سهامداران اظهار کرد: ما اولین سال افزایش ارزش شرکت SK Square را با سرمایه‌گذاری در نیمه‌هادی‌ها و فناوری بلاک‌چین با کیفیت بالا رقم خواهیم زد.