توانمندسازى کارآفرینان از طریق ارائه موفقیت‌هایشان، تامین منابع مالى، پیدا کردن مسیر مناسب برای ورود به بازار و نیز برقرارى ارتباط میان اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری و فناوری از جمله اهداف برگزارى این رویداد است.

پارک فناوری پردیس از سال ۱۳۹۰  نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری INOTEX  را با  حضور شرکت‌های بین‌المللی برگزار کرده  که اهدافی همچون ارتباط سرمایه‌‌گذاران داخلی و بین‌‌المللی با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها، مشارکت و همکاری بین شرکت‌های فناور و استارت‌آپ‌های داخلی و بین‌المللی و همچنین گفت‌وگو و شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری را دنبال می‌کند.

از  اصفهان نیز شرکت‌های دانش‌بنیان متعددی در این رویداد حضور دارند که از میان آنها می‌توان به صرافی ارز دیجیتال «پینگی» اشاره کرد که به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های فین‌تک در این نمایشگاه حضور دارد. این صرافی پیش‌تر نیز  در اینوتکس ۲۰۲۱ از سرویس خود رونمایی کرد و مورد استقبال فعالان اکو‌سیستم فناوری قرار گرفت.

با توجه به اینکه پینگی مانند سایر بازار معاملاتی‌ جهانی نظیر بایننس دارای «فول نود»های اختصاصی برای تایید تراکنش‌هاست، در این پلتفرم تمامی رمز ارزها کیف پول اختصاصی دارند. به همین علت کاربر بدون محدودیت زمانی می‌تواند دارایی خود را در کیف پول پینگی نگهداری کند. نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، از روز گذشته ۲۰ اردیبهشت کار خود را آغاز کرده و تا جمعه  ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر در تهران، کیلومتر ۲۰ جاده دماوند، پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. غرفه پینگی در سالن شماره ۴ قرار دارد.