بی ام و:  به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از گوگل نیوز، شرکت BMW آمریکای شمالی نیز اعلام کرد برخی خودروهای این شرکت از قبیل iX xDrive۴۰، iX XDrive۵۰ و iX M۶۰ مدل‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ را فراخوان می‌کند. در متن این فراخوان آمده است این خودروها در صورت بروز مشکل در سیستم‌های کنترل کیسه هوا یا سیستم حفاظت از عابر پیاده آنها، به دلیل مشکل نرم‌افزاری، چراغ نشانگر نقص کیسه هوا و عدم مشاهده پیام در نمایشگر ممکن است درست عمل نکنند که حدود ۱۰۲۹ دستگاه خودرو تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.  

فورد: شرکت فورد موتور خودروهای مدل ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ فورد F-۱۵۰ و فورد اکسپدیشن، خودروهای مدل ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ فورد Super Duty F-۲۵۰، F-۳۵۰، F-۴۵۰ و F-۵۵۰ و همچنین خودروهای لینکلن Aviator مدل ۲۰۲۰ تا۲۰۲۱ را فراخوان می‌کند. این فراخوان به دلیل بازوهای برف‌پاک‌کن آنها که ممکن است بشکند و باعث از کار افتادن برف‌پاک‌کن‌ها شود، صورت می‌پذیرد که بیش از ۶۵۲ هزار دستگاه خودرو را به تعمیرگاه باز خواهد گرداند. همچنین فورد اعلام کرد برخی از این خودروها نیز به دلیل اتصال الکتریکی ضعیف دوربین دید عقب خود ممکن است به طور متناوب تصویری خالی یا مخدوش را در نمایشگر خود نمایش دهند. به این ترتیب، این خودروها با الزامات استاندارد ایمنی فدرال «دید از عقب» خودروهای موتوری مطابقت ندارند و بالغ بر ۲۱ هزار دستگاه تحت تاثیر این نقص قرار گرفته‌اند. همچنین فورد اعلام کرد برخی از خودروهای F-۱۵۰ مدل ۲۰۲۲ را به دلیل مشکل در سیم‌کشی اتصال ستون فرمان تلسکوپی قابل تنظیم فراخوان می‌کند. اگر ستون فرمان قابل تنظیم تا انتها کشیده شود، سیم‌کشی‌های خیلی کوتاه ممکن است آسیب ببینند یا پاره شوند که بیش از ۱۹ هزار دستگاه دارای این عیب هستند. فورد همچنین برخی از خودروهای اسکیپ ۲۰۱۵ مجهز به موتورهای ۲ لیتری خود را فراخوان می‌کند زیرا قطعه‌ای که کابل شیفتر را به گیربکس متصل می‌کند ممکن است تخریب یا پاره شود. همچنین این شرکت برخی از خودروهای Lincoln Aviator مدل ۲۰۲۲ را به دلیل بالشتک پشتی سر برقی صندلی راننده و سرنشین ردیف جلو، که ممکن است وقتی در حالت کاملا رو به جلو تنظیم شود، از مجموعه پشتی سر جدا شود، فراخوان کرده که حدود ۹۳۳ دستگاه خودرو تحت تاثیر این نقص قرار گرفته است.

جنرال موتورز: شرکت جنرال موتورز نیز اعلام کرده که برخی از خودروهای بیوک Enclave، شورولت تراورس و GMC Acadia مدل ۲۰۱۵ را فراخوان می‌کند. در این خودروها، بادکننده کیسه هوای راننده ممکن است در حین باز شدن به دلیل نقص ساخت منفجر شود که بالغ بر ۲۶۸۷ دستگاه خودرو به تعمیرگاه‌های این شرکت بازخواهند گشت.  

جیپ:شرکت استلانتیس در حال فراخوان برخی از خودروهای جیپ Compass مدل ۲۰۲۲ است. گفته می‌شود تکیه‌گاه‌های صندلی جلوی این خودروها به درستی جوش داده نشده بودند. به این ترتیب، این خودروها با الزامات استاندارد فدرال ایمنی «تکیه‌گاه سر» خودروهای موتوری مطابقت ندارند. به گفته این شرکت بالغ بر ۱۱۴ دستگاه خودرو تحت تاثیر این نقص قرار گرفته است.

مرسدس بنز: مرسدس بنز ایالات متحده برخی از خودروهای GLE۴۵۰، GLS۴۵۰ مدل ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ ، خودروهای AMG GLE۵۳ مدل۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱، خودروهای GLE۵۸۰، GLS۵۸۰ مدل ۲۰۲۱، خودروهای AMG GLE۶۳، Maybach GLS۶۰۰ GLS۶۰۰، GLS۴۵۰ مدل ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ و همچنین خودروهای مدل GLE۴۵۰ و GLS۶۰۰ را فراخوان می‌کند. به گفته شرکت بنز در این خودروها ممکن است پیچ کابل ارت ۴۸ ولت برای اتصال به زمین، زیر صندلی سرنشین جلو به درستی محکم نشده باشد که می‌تواند باعث داغ شدن بیش از حد کابل برق شود. بالغ بر ۲۱۳۰۶ دستگاه خودرو دارای این نقص فنی هستند. مرسدس بنز برخی از کلاس‌های CLA  مدل ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۱، کلاس GLE/ GLS، کلاس A، کلاس C، کلاس E، کوپه  کلاس E، کلاس GLA/ GLB، کلاس GLC، کلاسEQC  را به دلیل نقص در دوربین دید عقب آنها که ممکن است به دلیل خطای نرم‌افزاری تصویر عقب را نمایش ندهد، فراخوان می‌کند. به این ترتیب، این خودروها با الزامات استاندارد فدرال ایمنی «دید از عقب» خودروهای موتوری مطابقت ندارند که بیش از ۱۲۶ هزار دستگاه نیز تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

نیسان:نیسان آمریکای شمالی برخی از خودروهای سنترا ۲۰۲۰ مجهز به چراغ‌های جلو LED را فراخوان می‌کند، زیرا تنظیمات چراغ جلوی سمت راست آنها ممکن است دچار مشکل باشد. به این ترتیب، این وسایل نقلیه از الزامات استاندارد فدرال ایمنی «لامپ، دستگاه‌های بازتابنده نور و تجهیزات مرتبط» خودروهای موتوری پیروی نمی‌کنند که حدود ۵۵۲۰ دستگاه خودرو باید تحت بررسی مجدد قرار بگیرند.  

تویوتا: شرکت تویوتا موتور نیز خودروهای لکسوس NX۲۵۰، NX۳۵۰، NX۳۵۰h و NX۴۵۰h پلاس مدل ۲۰۲۲ را فراخوان می‌کند. نبود جوش‌های نقطه‌ای بین پانل‌های بدنه و نواحی نصب کمک فنر جلو ممکن است باعث جدا شدن کمک فنر جلویی از محل نصب آن شود. به گفته این شرکت حدود ۴۲۱۵ واحد تحت تاثیر قرار گرفته‌اند. تویوتا همچنین لکسوس LX، لکسوس NX HEV، لکسوس NX PHEV، تویوتا راوفور HEV، لکسوس LS HEV  مدل ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲، لکسوس LS HEV، تویوتا میرای، راوفور پرایم، سینا، ونزا و ‌هایلندر مدل ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ را به دلیل مشکل نرم‌افزار ECU کنترل لغزش آنها فراخوان کرده است. این نقص ممکن است سیستم کنترل پایداری خودرو را در زمانی که پس از غیرفعال کردن سیستم VSC دوباره راه‌اندازی می‌شود، دچار مشکل کند. به این ترتیب، این خودروها با الزامات استاندارد فدرال در خصوص ایمنی «سیستم‌های کنترل پایداری الکترونیکی» خودروهای موتوری مطابقت ندارند و بیش از ۴۵۸ هزار دستگاه تحت تاثیر این نقص قرار گرفته‌اند.