به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از یاهو فاینانس، این شرکت همچنین به افزایش نرخ‌های بهره در اروپا و ایالات متحده اشاره کرد که به رشد نسبت بدهی آنها در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ کمک کرد که بیش از جبران فشار سرمایه‌گذاری روی رشد کسب و کار جدید آنها بود. این سازمان همچنین گفت افزایش موارد پرداخت خسارت به دلیل بلایای طبیعی، اولین دور از افزایش ذخایر به دلیل جنگ روسیه و اوکراین، موارد بالای ادعای خسارت برای مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ و زیان‌ ارزش‌گذاری برای سرمایه‌گذاری‌های اعتباری و سهام از عوامل موثر بوده‌اند.

فیچ ریتینگز در ادامه نوشت: درآمد سرمایه‌گذاری در سه ماه اول برای شرکت‌های مونیخ ری، SCOR SE و شرکت بیمه اتکایی سوئیس، به میزان قابل توجهی کاهش یافت، زیرا تعدیل منفی ارزش‌گذاری روی اعتبارات یا سرمایه‌گذاری سهام آنها باعث کاهش درآمد سرمایه‌گذاری‌ها شد. در مقابل، عملکرد قوی اوراق قرضه مرتبط با تورم به حفظ نتایج قوی در شرکت‌ هانوفر ری کمک کرد. بازده سرمایه‌گذاری این شرکت مجددا به طور قابل توجهی افزایش یافت و این اتفاق به طور قطع از درآمد سرمایه‌گذاری آتی آن پشتیبانی خواهد کرد.

از طرف دیگر، افزایش ادعای خسارت برای مرگ و میر ناشی از کووید-۱۹ در بیمه‌های عمر اتکایی نیز به بازده ضعیف‌تر حقوق صاحبان سهام برای هر چهار شرکت بیمه اتکایی دامن زده است، به طوری که بازده این شرکت‌ها از ۴/ ۷درصد در سال گذشته به طور متوسط به ۴/ ۲درصد کاهش یافته است. در ادامه این بیانیه آمده است: نسبت‌های بدهی در سه ماه اول سال ۲۰۲۲ به دلیل افزایش نرخ بهره در اروپا و ایالات متحده افزایش بیشتری یافت که به جبران فشار سرمایه‌گذاری در راستای رشد کسب و کار جدید کمک کرد.

از این رو، در حال حاضر سطوح سرمایه اکثر این چهار شرکت حداقل در انتهای محدوده هدف سرمایه آنها قرار دارد و از نظر فیچ ریتینگز، این امر راه را برای بازگرداندن سرمایه در آینده هموار می‌کند. در ادامه، فیچ اعلام کرد انتظار دارد حاشیه‌ سود پذیره‌نویسی تجاری در بقیه سال ۲۰۲۲ تثبیت شود.