به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، به نقل از ری اینشورنس، بیمه اورست در اطلاعیه‌ای که در لینکدین منتشر شد، اذعان کرده این سه انتصاب مشروط به اخذ مجوزهای لازم از نهادهای نظارتی این کشورها بوده و بخشی از برنامه‌های این شرکت برای گسترش بازار خود در اروپا است. به گفته این شرکت، بازوهای بیمه اورست در سراسر جهان از منابع جهانی و قدرت مالی چشمگیر استفاده می‌کنند تا هر بیمه‌نامه‌ای را متناسب با نیازهای فردی مشتریان تنظیم کند.

وینسنت واندندال، مدیر بازارهای جهانی اورست، در لینکدین نوشت: اورست مدت‌هاست مقصدی برای بهترین استعدادهای صنعت بیمه بوده است و من معتقدم کیفیت این انتصاب‌ها این شهرت را بیش از پیش نشان می‌دهد. هر سه شخص دارای سابقه درخشانی هستند که بر اساس دانش فنی بالا به عنوان بیمه‌گذار برای تبدیل شدن به رهبران شناخته‌شده در بازارهای خود با اپراتورهای بین‌المللی همکاری داشته‌اند.

واندندال پس از تشریح سوابق این سه نفر خاطرنشان کرد این شرکت به دنبال این است که خود را در مناطقی که بیشتر به آن نیاز دارد، مستقر کند. وی در ادامه افزود: ما در حال سرمایه‌گذاری روی سیستم‌ها و زیرساخت‌ها در این مناطق هستیم تا بتوانیم این رشد را ایجاد کنیم و روی استعدادها سرمایه‌گذاری کنیم.

شارون، از سال ۲۰۱۷ رئیس شرکت مشاوره A۲C در پاریس بوده است. تجربه قبلی او نیز شامل مدیریت بیمه زوریخ در فرانسه و مشاور ارشد اجرایی تجاری در گرانت تورنتون است. واندندال در مورد شارون اظهار کرد: او یک استعداد باتجربه است که کیفیت خود را در نقش‌های رهبری ارشد در بازار فرانسه در RSA و زوریخ نشان داده و در پنج سال گذشته، شرکت اجرایی تخصصی خود را اداره کرده است که کاملا بر بخش بیمه متمرکز بوده‌اند.

ویمن نیز که در منطقه بن و کلن در آلمان مستقر است، از شرکت WR Berkley اروپا می‌آید، جایی که هم به عنوان مدیرعامل و هم به عنوان مدیر فروش و توزیع فعالیت می‌کرد. مورالس نیز که در شهر مادرید مستقر است، اخیرا در شرکت AXA XL رهبری شعبه اسپانیا و پرتغال این شرکت را بر عهده داشته است.  او همچنین بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ بنیان‌گذار شرکت فناوری اطلاعات Inspiring Benefits بود. واندندال در پایان گفت: من مشتاقانه منتظر هستم تا بتوانم اخبار بیشتری را در مورد این انتصابات و برنامه‌های خاص خود برای خدمات‌رسانی به مشتریان و کارگزاران در بازارهای فرانسه، آلمان و اسپانیا به اشتراک بگذارم.