وی افزود: تونل‌های انجماد این پروژه می‌تواند بالغ بر هزار تن ماهی در دمای منفی ۳۰درجه نگهداری کند و فضای زیست مناسبی نیز برای ۲۴نفر طراحی شده است.

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: با توجه به وقوع حوادت در بخش صید و صیادی، بخش بیمارستانی به‌عنوان یکی از نیازهای جدی این بخش در پارس صدف طراحی شده که امکان خدمات‌دهی به صیادان در دریا فراهم شود.

ضربی از برنامه‌های آتی ایزوایکو در زمینه ساخت شناورهای پشتیبانی ماهیگیری هم خبر داد و افزود: طول این کشتی در طراحی‌های بعدی ۱۰متر اضافه خواهد شد و سه سفارش جدید توسط بخش خصوصی داخلی برای ساخت این نوع شناور پشتیبانی ماهیگیری دریافت و در حال مذاکره برای دریافت یک سفارش خارجی نیز هستیم.

مدیرعامل ایزوایکو با اشاره به تعامل بین بخش خصوصی و دولتی و ظرفیت‌های موجود در این محدوده صنعتی، اظهار امیدواری کرد، تداوم این همکاری‌ها بتواند در زمینه افزایش ضریب اشتغال استان و تحرک چرخ تولید و صنعت دریایی استان موثر باشد. وی همچنین گفت: برای چند پروژه بزرگ کشتی‌سازی با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش در حال مذاکره هستیم که با امضای این قراردادها، پیش‌بینی می‌‌کنیم صنعت‌های دریایی استان متحول شود. ضربی در پایان تصریح کرد: در زمینه تامین مالی، تکمیل زنجیره تولید و داخلی‌سازی ضعف‌هایی داریم که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این موانع و ضعف‌ها برداشته خواهد شد.