برای بیگی، قرار دادن تکنولوژی در هسته شرکت یک پیشرفت طبیعی محسوب می‌‌‌شد. او که در هوستون، تگزاس بزرگ شده و ریشه‌‌‌های عمیقی در جامعه اهالی ناسا دارد، یاد گرفته زمان حال را سکوی پرتابی برای آنچه می‌‌‌تواند در آینده امکان‌‌‌پذیر باشد ببیند. بیگی مسیر شغلی خود را در مشاوره مدیریت شروع کرد و در آنجا یاد گرفت چطور تیم‌‌‌ بسازد و آن را اداره کند و چطور برخی از پیچیده‌‌‌ترین مشکلات را در پیچیده‌‌‌ترین کسب‌‌‌وکارهای دنیا شناسایی و حل کند. او از این مجموعه مهارت‌‌‌ها به خوبی در لاز آو موشن استفاده کرد. او توضیح می‌‌‌دهد: «اساسا ایجاد انقلاب در صنعت پوشاک یعنی ایجادس انقلاب در نقش داده‌‌‌ها در این صنعت. و بنابراین تکنولوژی هوش مصنوعی لاز آو موشن، تکنولوژی یادگیری و تصویرسازی کامپیوتری پیچیده را با یک واسطه کاربر ساده ترکیب می‌‌‌کند تا دقت داده را افزایش و اصطکاک در تجربه خرید را کاهش دهد.»‌‌‌

این تکنولوژی در عمل چگونه کار می‌‌‌کند؟ خیلی ساده است. فرد باید از اندامش در تاریکی و با پس‌‌‌زمینه روشن عکس بگیرد، به‌‌‌طوری که سیاه و به شکل یک سایه بیفتد. سپس دو عکس‌‌‌ را در سایت آپلود کند تا لباس‌‌‌هایی مناسب سایز او عرضه شوند. گزینه دیگری هم در سایت وجود دارد که فرد می‌‌‌تواند یک پرسشنامه ۶۰ ثانیه‌‌‌ای را در مورد اطلاعات سایز بدنش پر کند و همان نتیجه را بگیرد. هر دو تکنولوژی اندازه‌‌‌گیری‌‌‌ها را با دقت ۹۹ درصد پیش‌‌‌بینی می‌‌‌کنند. بیگی در ادامه می‌‌‌گوید: «بر‌خلاف دیگر تکنولوژی‌‌‌های سایز‌‌‌بندی که سوالاتی بر اساس جنسیت مطرح می‌‌‌کنند، تکنولوژی اسکن بدن ما کاملا خنثی است و صرفا با استفاده از دو عکس و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، یک نمونه سه‌‌‌بعدی از بدن فرد درست می‌‌‌کند که سپس با استفاده از بیش از یک میلیون نقطه داده، سایز دقیق بدن را پیش‌‌‌بینی می‌‌‌کند. از آنجا که تولید لاز آو موشن بر اساس هر چیزی است که سفارش گرفته شده، ضایعات صفر داریم و هیچ موجودی کالایی نداریم.

به علاوه، این تکنولوژی، روند شاخص‌‌‌های کلیدی عملکرد در صنعت پوشاک را به یکباره تغییر داده است: تنوع سایز ۲۰ برابر بیشتر شده و در مقایسه با دیگر برندهایی که کالا را مستقیم به دست مصرف‌‌‌کننده می‌‌‌رسانند، ۷۰ درصد حاشیه سود بالاتری ایجاد شده است.»برند لاز آو موشن قرار است تا پنج سال آینده بیش از ۴۲۵/ ۴ میلیون تن انتشار دی‌‌‌اکسید کربن را حذف کند که تقریبا معادل یک سوم تولید حال حاضر دی‌‌‌اکسید کربن برندهای پوشاک در آمریکا است. فست‌‌‌ فشن تنها مشکلی نیست که لاز آو موشن می‌‌‌خواهد آن را حل کند. بیگی قصد دارد صنعتی را جا بیندازد که در آن زنان مجبور نیستند طبق هنجارهای اجتماعی غلط، با سایز بدنشان شناخته شوند. او می‌‌‌گوید: «در لاز آو موشن سایز شما مثل اسم شماست. یعنی اهمیتی ندارد چه سایزی هستید، بلکه مهم این است که محصولی تولید شده که اندازه شماست.