وی در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» با اشاره به ویژگی‌های این بسته‌بندی جدید گفت: علاوه بر آنکه بیسکویت زعفرانی فرخنده با قالب جدید در آن قرار گرفته، زعفران به کار رفته نیز، طبیعی و خالص است و وزن بسته‌بندی نسبت به نمونه‌های قبلی، در گروه بسته‌بندی متوسط قرار می‌گیرد. مدیرعامل بیسکویت فرخنده در ادامه اظهار کرد: بیسکویت زعفرانی با بسته‌بندی «نگارین زعفران» در واقع پاسخی است به انتظارات شبکه نمایندگان و نیز مشتریان فرخنده در سراسر کشور. به گفته قاضی‌عسگر، مهم‌ترین تفاوت این محصول، طرح بسته‌بندی آن است زیرا ایده‌پرداز و طراح آن از برجسته‌ترین نگارگران، نقاشان و میناکاران مطرح کشور است که «نگارین زعفران» را با تکنیک آبرنگ خلق کرده است. وی تغییر و بهبود اندازه و شکل قالب بیسکویت در این بسته‌بندی را نیز از دیگر ویژگی‌های آن برشمرد. مدیرعامل شرکت اصفهان‌فرخنده در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره صادرات محصولات فرخنده گفت: به‌دلیل اینکه محصولات فرخنده به غیر از ایران، به بیش از ۲۵کشور دنیا در پنج قاره صادر می‌شوند همواره رویکرد این شرکت افزایش کیفیت محصولات و نیز نوآوری در بسته‌بندی و ارائه به بازار بوده است.

وی تصریح کرد: برای سهامداران فرخنده مهم است فقط محصول بیسکویت صادر نشود بلکه فرخنده سفیر فرهنگ، هنر و تمدن ایران زمین در بازارهای خارجی نیز باشد؛ بنابراین به نظر می‌رسد رونمایی از بسته‌بندی جدید نگارین زعفران، ادای احترام شرکت فرخنده به مردم فهیم و فرهنگ‌دوست کشورمان خواهد بود. قاضی‌عسگر در ادامه به انتظارات مشتریان محصولات فرخنده اشاره کرد و گفت: گروهی از مصرف‌کنندگان، از فرخنده، بیسکویت در بسته‌بندی متوسط می‌خواستند به همین دلیل بسته‌بندی نگارین زعفران با وزن تقریبی ۳۰۰ گرم طراحی و بیسکویت‌های زعفرانی با قالب متوسط یا همان زبانک در آن قرار گرفت.

او در ادامه عنوان کرد: افزایش هر چه بیشتر کیفیت، مزه و طعم محصولات شرکت فرخنده چشم‌اندازی است که مدیریت و کارکنان این شرکت، همواره به آن پایبند خواهند ماند. مدیرعامل بیسکویت فرخنده به رویکرد جدید شرکت در تامین مواد اولیه نیز اشاره کرد و افزود: از دیگر گام‌هایی که فرخنده در سال‌های اخیر برداشته، تامین مواد اولیه غیرتراریخته است؛ یعنی انواع بیسکویت‌های فرخنده از جمله محصولی که در بسته‌بندی جدید نگارین زعفران قرار دارد، از مواد طبیعی و بدون دستکاری ژنتیکی تهیه شده و می‌توان گفت شرکت فرخنده از نخستین تولیدکنندگان بیسکویت در کشور است که هرگونه مواد اولیه مشکوک به تراریخته، از جمله روغن را از چرخه تامین و تولید حذف کرده؛ هرچند این تصمیم تا حدودی بهای تمام شده بیسکویت فرخنده را در بازار افزایش داده است. وی اضافه کرد: رویکرد جدید فرخنده در تامین مواد غیرتراریخته، دقیقا منطبق با مباحث توسعه پایدار است که ماهیت آن به استانداردهای جهانی برمی‌گردد و فرخنده همواره تلاش کرده تا در این مسیر، پیش‌رو باشد.