غلامرضا شریعتی افزود: بسته‌های حمایتی می‌تواند کاهش مسائل و بوروکراسی اداری را به دنبال داشته باشد و تولیدکننده ضمن رعایت همه شیوه‌نامه‌های استاندارد، کالای خوب را در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: با وجود کثرت تولید در گروه صنعتی و پژوهشی زر، در نمونه‌برداری‌های این مجموعه تولیدی، هیچ‌گونه عدم انطباق و مردودی مشاهده نشده و پایه و اساس محصولات مجموعه بر اساس کیفیت بوده و کیفیت در این مجموعه حرف اول را می‌زند.

وی افزود: در حال حاضر محصولات این گروه به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر می‌شود و هیچ مشکلی در حوزه استاندارد کالا در سایر کشورها ندارد.

همچنین مدیر عامل گروه صنعتی و پژوهشی زر نیز از افزایش ایجاد اشتغال با تکمیل طرح‌های هلدینگ زر در آینده نزدیک خبر داد.

مهدی امینی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰هزار و ۳۰۰ نیرو در ۱۸ مجموعه تولیدی، خدماتی و دانشگاهی گروه صنعتی و پژوهشی زر مشغول به کار هستند که با تکمیل فرآیند تولید در این بخش‌ها این تعداد افزایش خواهد یافت.

وی افزود: گروه صنعتی و پژوهشی زر با بالاترین سطح رشد، کیفیت و تکنولوژی «آر.اند.دی» توانسته به استانداردهای جهانی دست یابد و محصولات خود را  به کشورهای اروپایی صادر کند.

امینی اظهار کرد: گروه صنعتی و پژوهشی زر توانسته با کمک جوانان ایرانی و استفاده از تکنولوژی و دانش روز دنیا، زیرساخت‌های خوبی را ایجاد کند و به استانداردهای روز جهانی برسد.

در پایان این بازدید رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و هیات‌همراه در نشستی مسائل و مشکلات گروه صنعتی و پژوهشی زر را بررسی و پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.