در این مراسم یاسر میراحمدی رئیس هیات‌مدیره گروه صنایع غذایی انسی ماکارون اظهار کرد: سال گذشته موفق شدیم ۷ میلیون یورو از محصولاتمان را صادر کنیم و در بازار داخل نیز با ۵۰ نمایندگی محصولاتمان را در اختیار مصرف‌کنندگان داخلی قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به مشکلاتی که صنایع کشور با آن روبه‌رو هستند، تصریح کرد: بزرگ‌ترین آفتی که امروز تولیدکنندگان محصولات رشته‌ای و آرد با آن روبه‌رو هستند، بحث تامین گندم و توزیع ناعادلانه آن در کشور است که موجب افزایش پرشمار شیرینی‌فروشی‌ها و تعطیلی واحدهای صنعتی تولیدکننده ماکارونی و اسپاگتی شده است.

مدیرعامل گروه صنایع غذایی انسی ماکارون با اشاره به اینکه این مجموعه موفق شده در شرایط سخت تحریم بزرگ‌ترین خط تولید ماکارونی  فرمی دنیا را وارد کشور کند، توضیح داد: این موفقیت باعث تعجب مهندسان ایتالیایی که برای نصب این دستگاه به ایران آمدند شده بود که چگونه در شرایط تحریم موفق به انتقال این خط تولید به ایران شده‌ایم، اما متاسفانه با سیاست‌های اشتباه برخی دستگاه‌ها مجبور به تعطیلی این خط با ۵۰ نفر شاغل شده‌ایم.

در ادامه این مراسم روسای کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش و زحمات گروه صنایع غذایی انسی ماکارون، نسبت به وجود مشکلات پیش روی صنایع کشور ابراز نگرانی کرده و بر کمک به رفع آنها تاکید کردند.

در پایان این مراسم تمبر یادبود پنجاهمین سالگرد تاسیس گروه صنایع غذایی انسی ماکارون رونمایی شد. در این مراسم جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله روسای کمیسیون‌های جهش و رونق تولید، صنایع و معادن، بهداشت و درمان، کشاورزی، آب و منابع طبیعی، قضایی و حقوقی، نماینده شهرستان شهریار، ملارد و صفادشت، اعضای کمیسیون جهش تولید و همچنین فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر ملارد و صفادشت، رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی، نیروی انتظامی، مدیران دولتی و مدیران و مسوولان شهرستان ملارد و صفادشت حضور داشتند.