مسعود سریع‌القلم، مدیرعامل شهروند در بازدید از گروه رسانه‌ای «دنیای‌اقتصاد» با اعلام این مطلب گفت: نگاه ما ارائه خدمت به شهروندان و اشتغال‌زایی برای هموطنان در استان‌های مختلف خواهد بود و سعی ما به استفاده از نیروهای بومی است. وی با تاکید بر اینکه تمام کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های شهروند از مبادی رسمی و قانونی وارد می‌شود، ادامه داد: هیچ کالایی بدون داشتن مجوزهای قانونی در فروشگاه‌های شهروند عرضه نمی‌شود. سریع‌القلم درباره عرضه گوشت تنظیم بازار در این فروشگاه گفت: هم‌اکنون در فروشگاه‌های شهروند عرضه گوشت با کدملی سرپرست خانوار عرضه می‌شود و قیمت گوشت منجمد گوساله کیلویی ۲۹ هزار تومان است. سریع‌القلم ضمن تاکید بر حمایت مدیران شهروند از استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی تصریح کرد: مدیران بخش بازرگانی شهروند نگاه ویژه‌ای به کالای ایرانی دارند و در دوره جدید مدیریت، حمایت از کالای ایرانی به‌طور جد درحال پیگیری است. وی گفت: شهروند هم‌اکنون نزدیک به ۲۵۰۰ نفر در بخش‌های مختلف نیروی انسانی دارد و در نظر داریم با توسعه فروشگاه‌های شهروند از نیروی انسانی موجود استفاده کنیم؛ ضمن اینکه برای آموزش کارکنان، تقویمی طراحی شده که تمام نیروها در سطوح مختلف تحت آموزش‌های لازم و تخصصی قرار بگیرند. مدیرعامل شرکت شهروند گفت: کنترل کیفیت محصولات عرضه شده در فروشگاه‌های شهروند با نگاهی دقیق و سختگیرانه توسط کارشناسان مجرب انجام می‌شود و در تلاش هستیم تا بتوانیم در بخش کنترل قیمت‌ها نیز گام‌های موثری برداریم. سریع‌القلم درباره فروش مجازی شهروند گفت: در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده و به‌دنبال آن هستیم از طریق فروش مجازی امکان خریدی آسان و راحت را برای شهروندان فراهم کنیم تا ضمن کمک به بهبود وضعیت ترافیکی شهر تهران و حفظ محیط‌زیست، مشتریان بتوانند طی یک فرآیند ساده کالای خود را سفارش داده و در محل موردنظر تحویل بگیرند.

وی افزود: با توجه به استقبال خوب شهروندان از فروشگاه مجازی شهروند و حجم بالای تماس‌ها در طی روز در نظر داریم با همکاری بخش خصوصی این فرآیند را بهبود ببخشیم. درحال‌حاضر فروش مجازی شهروند نسبت به سال گذشته معادل ۱۰۰ درصد رشد داشته است.  سریع‌القلم در بخش دیگری از سخنان خود از روزنامه «دنیای‌اقتصاد» به‌عنوان یک روزنامه حرفه‌ای یاد کرد و افزود: انتظار می‌رود مجموعه «دنیای‌اقتصاد» با طرح مباحث کارشناسی به حل مشکلات موجود در اقتصاد کشور یاری رساند.

علیرضا بختیاری، مدیرمسوول روزنامه «دنیای‌اقتصاد» نیز در این دیدار با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور گفت: خط‌مشی گروه رسانه‌ای «دنیای‌اقتصاد» از ابتدا طرح مباحث علمی و کارشناسی بوده و همواره تلاش کرده بدون توجه به جناح‌بندی‌های سیاسی در کشور به مسوولان دولتی و فعالان اقتصادی در زمینه تحلیل مسائل اقتصادی کمک کند. به گفته بختیاری مجموعه «دنیای‌اقتصاد» از ابتدا دارای چارچوب فکری منسجمی بوده و اگر موفقیتی حاصل شده نتیجه این انسجام فکری است. وی از روزنامه انگلیسی فایننشال تریبون هم به‌عنوان یک مرجع تحلیلی اقتصاد‌ کشور یاد کرد که می‌تواند اطلاعات و تحلیل‌های مفیدی در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی قرار دهد.