وی افزود: با گسترش فعالیت شرکت، در سال ۱۳۹۴ به منظور خودکفایی کشور در تولید رادیاتور اقدام به احداث کارخانه تولید رادیاتور با ماشین‌آلات و تکنولوژی‌های روز دنیا شامل خطوط پیشرفته تولید، آزمایشگاه فنی مجهز، واحدهای فنی مهندسی، برنامه‌ریزی، کنترل کیفیت، تحقیق و توسعه در شهرک صنعتی پایتخت کردیم. مدیرعامل سهند رادیاتور در ارتباط با محصولات شرکت سهند رادیاتور گفت: مجموعه تولیدی سهند رادیاتور با تولید رادیاتور خودروهای سبک داخلی شروع به فعالیت کرد و با توجه به برنامه‌های توسعه‌ای شرکت توانست اقدام به تولید رادیاتور خودروهای سبک و سنگین وارداتی پرتیراژ کند. وی همچنین در ارتباط با خدمات پس از فروش این شرکت گفت: خدمات‌رسانی باکیفیت، به‌موقع و شایسته، در راستای ایجاد یک ارتباط بلندمدت با مشتری، ماموریت واحد خدمات پس از فروش در شرکت سهند رادیاتور بود و در راستای تحقق این هدف این شرکت با ۱۲ ماه گارانتی بی‌قید و شرط محصولات خود و داشتن بیش از ۵۰ عاملیت مجاز خدمات پس از فروش در ۳۱ استان کشور، آماده ارائه خدمات به‌موقع به مصرف‌کنندگان است.

نعمت‌اللهی در رابطه با استانداردهای اخذ شده در مورد این شرکت گفت: شرکت سهند رادیاتور با پشتوانه کیفیت بالا، برخورداری از دانش فنی و نیروهای متخصص خود موفق به دریافت گواهینامه‌های استاندارد ملی ایران و گواهینامه استاندارد کیفیت از شرکت مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو دیزل (اپکو) شده است.

وی همچنین در مورد اهداف صادراتی شرکت سهند رادیاتور اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به تولید رادیاتور تمامی خودروهای داخلی اقدام به تولید رادیاتور خودروهای خارجی به منظور توسعه سهم بازار صادراتی و فراتر رفتن از بازار کشورهای همسایه کرده‌ایم. مدیرعامل سهند خودرو گفت: در حاضر ما در صادرات خود به کشور‌های دیگر به مشکل خورده‌ایم، به‌طور مثال برخی کشورها نظیر عراق تعرفه واردات رادیاتور از چین را کمتر از تعرفه واردات رادیاتور از ایران گذاشته‌اند که چنین اتفاقاتی رقابت ما را با مشکل مواجه می‌کند.