به گزارش «ایسنا» این مجسمه‌سازپیشکسوت درباره این نمایشگاه گفت: من و ۴۰ نفر از شاگردانم در این نمایشگاه حضور داریم. شاگردان جاافتاده‌ای که هرکدام هنرمند هستند و در بازار هنر حضور دارند و هیچ‌کدام تازه‌کار نیستند. اینها شاگردان منتخب هستند و ۴۰ شخصیت کاملا متفاوت دارند؛ هر کدام با شخصیت خودش کارش را انجام داده‌ است. من حداقل سهم را دارم و با سه، چهار کار از مجموعه «هیچ» در این نمایشگاه شرکت کرده‌ام تا شاگردانم دور هم جمع شوند و نمایشگاهی برگزار کنند. تناولی در ادامه درباره وجه مشترک آثار این نمایشگاه افزود: وجه مشترک کار آنها، مجسمه‌سازی معاصر ایران است.  من می‌خواستم بگویم مجسمه‌سازی معاصر ایران شکل گرفته، متولد شده و وجود دارد. زمانی مجسمه‌سازی معاصر نداشتیم و اگر داشتیم منحصر به یکی دو نفر بود، اما در حال حاضر این مقوله وجود دارد و این ۴۰ نفر نمونه آن هستند. مطمئن هستم هنرمندان بیشتری می‌شد انتخاب کرد؛ اما دیگر در گالری جا نبود.

او درباره انتخاب نام «هیچ و همه» برای این نمایشگاه مجسمه‌سازی گفت: چون من با «هیچ‌»هایم شرکت کردم و بقیه «همه» هستند؛ البته نمی‌شد نام نمایشگاه را طولانی‌تر کرد. تناولی سپس درباره تازه‌ترین مجسمه «هیچ» که در این نمایشگاه رونمایی شد، اظهار کرد: ساخت این مجسمه به سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد؛ یک «هیچ» بزرگ است که آن را در خارج از کشور خلق کرده‌ام. این هنرمند در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی به ساخت «هیچ»هایش ادامه می‌دهد، می‌گوید: «هیچ» من را رها نمی‌کند؛ هر زمان که آن را رها کردم او دوباره به سراغم آمد در نتیجه بیش از ۴۰ سال است که «هیچ» می‌سازم. فکر می‌کردم پایان آن می‌رسد؛ اما نرسیده و گویا هنوز جا دارد. او با تاکید اضافه کرد: من دلم می‌خواست دنیا را پر از «هیچ» کنم؛ نتوانستم این کار را انجام بدهم؛ اما «هیچ‌»های بسیاری ساختم و جا دارد بازهم بسازم.