آغاز پخش دو سریال جدید

خاک گرم: پخش مجموعه تلویزیونی «خاک گرم»، محصول جدید شبکه یک به کارگردانی جواد ارشاد از دیروز چهارشنبه آغاز شد و تا پایان سال ادامه خواهد داشت. داستان این سریال از این قرار است که طی انجام مراحل حفاری در ارگ قدیم بم، باستان شناسان با کشف جدیدی روبه‌رو می‌شوند که به دلیل حساسیت موضوع، از پروفسور برومند برای سرپرستی سایت دعوت می‌شود که در خلال آن ماجراهای بسیاری اتفاق می‌افتد. دانیال حکیمی، فرشته سرابندی، بهرام ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، رضا توکلی، بهزاد فراهانی و... در این سریال ایفای نقش می‌کنند. این سریال به تهیه‌کنندگی فریبا توکلی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید شده و هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ روی آنتن می‌رود.

تاریکی شب؛ روشنایی روز: بعد از پخش فصل دوم «بچه مهندس» که این هفته به اتمام رسید مجموعه «تاریکی شب؛ روشنایی روز» به نویسندگی و کارگردانی حجت قاسم زاده اصل و تهیه‌کنندگی مجید رضا بالا از سه شنبه آغاز شد. داستان این مجموعه در دو برهه زمانی گذشته و حال اتفاق می‌افتد. این سریال روایت زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او به همراه همسرش در گذشته دانشجوی پزشکی بوده‌اند و در کنار آن به فعالیت سیاسی نیز می‌پرداختند. بیش از ۷۰ درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و ۳۰ درصد از ماجرا در گذشته رخ می‌دهد. فرهاد قائمیان، حمیدرضا آذرنگ، روزبه حصاری، فرخ نعمتی، مائده طهماسبی، امیرحسین مدرس، بهاران بنی احمدی، سید مهرداد ضیایی و... بازیگران این سریال هستند. این سریال هرشب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

لحظه گرگ‌ومیش: مجموعه تلویزیونی «لحظه گرگ‌ومیش» که از دوشنبه اول بهمن ماه، روی آنتن شبکه سه قرار گرفته، پخش آن تا پایان سال ادامه خواهد داشت. داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود خانواده‌ای اصیل ایرانی در طول سه دهه است. این سریال با محوریت زندگی تنها دختر یک خانواده که از دهه ۶۰ با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و … مواجه بوده، آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت. فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی، علیرضا کمالی، المیرا دهقانی، حسام محمودی، کریم قربانی، سیامک احصایی، احسان امانی و... از بازیگران سریال هستند. این سریال هر روز ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه بخش می‌شود.