شبکه یک: از جمله این فیلم‌ها می‌توان به «آسمان خراش» به کارگردانی راسون مارشال توربر اشاره کرد که امروز از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم با بازی دواین جانسون، نو کمپبل، چین هان، رونالد مولر و نوح تایلر آمده است: ویل افسر سابق ارتش آمریکا به‌عنوان رئیس به همراه همسرش سارا و دو فرزند خود به هنگ‌کنگ می‌رود تا به‌عنوان رئیس بخش امنیت و حفاظت برج مروارید کار کند. این فیلم امروز ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

شبکه دو: فیلم سینمایی «هفت معکوس» به کارگردانی مهدی خسروی، نیز امروز ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم داستان جوانی به نام شهروز است که از گذشته خود فراری است. او معتاد است و به دلیل سرقت به زندان افتاده است. عشقش را به اعتیادش باخته و تصمیم دارد بعد از آزادی از زندان، شیوه درست زندگی را انتخاب کند. جواد عزتی، نیوشا ضیغمی، حسام نواب صفوی، کامران تفتی و مهران رجبی در فیلم سینمایی «هفت معکوس» ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه سه: فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی۲» به کارگردانی سام ریمی از دیگر فیلم‌هایی است که امروز مهمان خانه‌ها خواهد بود. این فیلم ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی توبی مگوایر، کریستن دانست، جیمز فرانکو می‌بینیم: پیتر پارکر هم‌اکنون در یک کالج مشغول تحصیل است. او شغل خود را از دست داده، نمراتش در کالج پایین است و از سوی دیگر درگیر مساله عشقی‌اش با مری جین است. پیتر از طرفی عاشق مری است و از سوی دیگر نمی‌تواند هویت مرد عنکبوتی بودن خود را برای او فاش کند.

شبکه چهار: فیلم سینمایی «در جست‌وجوی خوشبختی» به کارگردانی گابریل موچینو ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی ویل اسمیت، جیدن اسمیت، تندی نیوتون، دن کستلانتا و میشل کروزیک آمده است: کریس گاردنر سیاه پوست، خرده فروش اسکنرهای پزشکی در سال ۱۹۸۱ است که به همراه لیندا و پسر کوچکش کریستوفر در سانفرانسیسکو زندگی بسیار سختی دارند. وضع مالی کریس بسیار بد است. او که توانایی پرداخت اجاره خود را ندارد صاحبخانه‌اش او را بیرون کرده و از این رو لیندا نیز او را ترک می‌کند. کریس که هم باید پدر خوبی باشد و هم خرج کریستوفر را تامین کند، دچار مشکل شده است. ..

شبکه پنج: فیلم سینمایی «خشم» به کارگردانی برد پیتون، امروز ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج پخش می‌شود.در این فیلم با بازی دواین جانسون، نائومی هریس و مالین آکرمن خواهیم دید: دیویس یک گوریل سفید رنگ دارد که از کودکی او را نگه داشته است؛ ولی آزمایش‌های ژنتیکی روی این گوریل باعث شده که او بزرگ‌تر شود و حالات وحشیانه‌ای داشته باشد و به انسان‌ها حمله می‌کند. دیویس متوجه می‌شود که از این نوع حیوانات چند تای دیگر هم هستند و تصمیم می‌گیرد که کاری کند که این آزمایش‌ها را متوقف کند؛ زیرا آنها به هیچ‌کس و هیچ چیز رحم نمی‌کنند. ارتش هم وارد ماجرا شده و...