بازار داغ کنسرت‌های تابستانی

مرکز همایش‌های برج میلاد

«نوستالژی زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر» شنبه یکم تیرماه به رهبری آرمین قیطاسی و به خوانندگی حمید حامی و مهدی یغمایی ساعت۲۱:۳۰ برگزار می‌شود. همان‌طور که از نام این کنسرت پیداست این اجرا به یاد ناصر چشم‌‌آذر برگزار می‌شود و پس از اجرای تهران قرار است در برخی از شهرستان‌ها نیز روی صحنه برود. گروه موسیقی «چارتار» به خوانندگی آرمان گرشاسبی قرار است روز دوشنبه دهم‌ تیرماه در مرکز همایش‌های برج میلاد طی دو سانس کنسرت برگزار کند که زمان‌ آنها ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ خواهد بود. گروه موسیقی «ایهام» متشکل از زانیار خسروی و مازیار لشنی که سال ۱۳۹۶ موجودیت خود را با انتشار کلیپ «بغض» با بازی امیر آقایی، ویشکا آسایش و مانیا علیجانی در فضای موسیقی پاپ کشور اعلام کرد، قرار است روز سه‌شنبه چهارم تیرماه طی سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۲:۱۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد به اجرای کنسرت بپردازد. کنسرت علیرضا طلیسچی از دیگر خوانندگان موسیقی پاپ، چهارشنبه ۱۲ تیرماه طی سانس‌های ۱۸:۰۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد. رستاک حلاج قرار است سه‌شنبه ۱۸ تیرماه، طی سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد به اجرای برنامه بپردازد.

 سالن «میلاد» نمایشگاه بین‌المللی تهران

احسان خواجه‌امیری به اتفاق اعضای گروهش در روز یکشنبه ۲۶خردادماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، طی یک سانس به دیدار هوادارانش خواهد رفت. ساعت برگزاری این کنسرت ۲۲:۰۰ خواهد بود. مهدی جهانی نیز قرار است در روز سه‌شنبه ۲۸ خردادماه طی دو سانس راس ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برای طرفدارانش به اجرای برنامه بپردازد. امید حاجیلی، خواننده موسیقی پاپ نیز قرار است به اتفاق اعضای گروهش در روز شنبه یکم تیرماه در همین مکان به اجرای برنامه بپردازد. او طی سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۱۵ با هوادارانش دیدار خواهد کرد. بهنام بانی که معمولا کنسرت‌های پرمخاطبی دارد، قرار است روز یکشنبه دوم تیرماه در سالن «میلاد» نمایشگاه بین‌المللی تهران طی سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۱۵ میزبان علاقه‌مندانش باشد. بابک جهانبخش، خواننده موسیقی پاپ قرار است روز چهارشنبه ۵تیرماه در سالن «میلاد» نمایشگاه بین‌المللی تهران به اجرای برنامه بپردازد و در سانس‌های ۱۹:۳۰ و ۲۲:۱۵ با هوادارانش دیدار کند. فریدون آسرایی روز چهارشنبه ۱۲ تیرماه طی دو سانس ۱۹:۴۵ و ۲۲:۳۰ به اجرای کنسرت خواهد پرداخت. گروه موسیقی «کاکوبند» که توسط برادران صرافی تشکیل شده و طی این سال‌ها آلبوم‌های «دعوت» و «دنیای نو» را عرضه کرده قرار است روز دوشنبه ۲۷ خردادماه‌ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به اجرای کنسرت بپردازد.

فرهنگسرای نیاوران

داریوش دهری، خواننده گروه «تامای» به سرپرستی رسول دلریش قرار است سه‌شنبه ۲۸ خردادماه راس ساعت ۲۱:۰۰ در فرهنگسرای نیاوران به اجرای کنسرت بپردازد.

تالار وحدت

گروه «دال» یکی از گروه‌های موسیقی تلفیقی است که در اسفندماه سال ۱۳۹۲ با انتشار تک آهنگ «آوازم را می‌رقصیدی» شکل گرفت. این گروه قرار است در روزهای آخر خردادماه به اجرای کنسرت بپردازد. محل برگزاری کنسرت گروه «دال» تالار وحدت است و اعضای این گروه راس ساعت ۲۱:۳۰ با هوادارانشان دیدار خواهند کرد. سیمین غانم، خواننده پرسابقه موسیقی پاپ قرار است در روزهای پنج‌شنبه ششم تیرماه و جمعه ۱۴ تیرماه در تالار وحدت به اجرای برنامه بپردازد. سیمین غانم در روز ۲۱ تیرماه نیز در تالار وحدت کنسرت برگزار خواهد کرد. کنسرت «شهر خاموش» کیهان کلهر که امسال برای دومین بار در پایتخت اجرا می‌شود، هم‌اکنون آغاز شده و تا ۶ تیر ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود. ارکستر ملی ایران با رهبری میهمان سهراب کاشف و خوانندگی حسام‌الدین سراج، روز جمعه ۳۱ خردادماه، راس ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

تهران رویال هال هتل «اسپیناس پالاس»

حجت اشرف‌زاده خواننده موسیقی پاپ، ‌قرار است روز جمعه ۱۴ تیرماه، راس ساعت ۲۱:۳۰ در تهران رویال هال هتل «اسپیناس پالاس»کنسرت برگزار کند.

ایوان عطار کاخ سعدآباد

کنسرت «با من بخوان» عنوان اجرای متفاوت علیرضا قربانی است  که بنا به استقبال مخاطبان چندین بار تمدید شده است. این بار ایوان عطار کاخ سعدآباد میزبان علیرضا قربانی و اعضای گروهش خواهد بود و کنسرت‌های این خواننده از روز سه‌شنبه چهارم تیرماه تا جمعه چهاردهم تیرماه، راس ساعت ۲۱:۰۰ برگزار خواهد شد.