دومین نشست پژوهشی واحد «ارتباطات، آموزش و پژوهش تئاترشهر» با عنوان «آسیب‌شناسی حقوق هنرمندان تئاتر و سینما در قراردادهای هنری» ساعت ۱۷:۳۰ فردا دوشنبه در سالن مشاهیر این مجموعه برگزار خواهد شد. این نشست با هدف گسترش گفت‌وگوهای آگاهی بخش ِ انتقادی، زیبایی شناسانه و فرهنگی پیرامون تئاتر، می‌کوشد در جهت نشر دانش و بالابردن آگاهی هنرمندان و مخاطبان این حوزه گام بردارد.حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان تئاتر آزاد است.

 عکس‌های تاریخی همدان با عنوان «کهن قاب همدان» همراه با کتاب «تاریخ عکاسی در همدان» در موزه عکسخانه شهر رونمایی می‌شود. این نمایشگاه به کوشش سمیرا سبزی عکاس، خبرنگار، پژوهشگر و فعال حوزه‌ اجتماعی برگزار می‌شود.در این نمایشگاه که از روز سه‌شنبه ۱۵ مردادماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۶ در موزه عکسخانه شهر افتتاح می‌شود، ۴۴ قطعه عکس به نمایش گذاشته خواهد شد. علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند تا روز پنج‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ و پنج‌شنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ به موزه عکسخانه شهر واقع در میدان هفتم تیر مراجعه کنند.

 اعضای گروه موسیقی «چارتار» در ادامه دور تازه فعالیت‌هایشان روزهای چهارشنبه ۱۶ مرداد و یکشنبه ۲۰مرداد در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران کنسرت‌هایی را برگزار می‌کنند. این گروه حین برگزاری کنسرت‌های تهران، روز دوشنبه ۱۴ مرداد در سالن سیتی‌سنتر اصفهان میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ است و روز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ماه هم در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

 کنسرت گروه کُر «شهر تهران»، گزیده‌ای از ترانه‌های نوستالژیک بین‌المللی از سال‌های ۱۹۷۰ تا ۲۰۱۰ میلادی را به رهبری مهدی قاسمی در ۲۵ مرداد به روی صحنه خواهد برد. در این کنسرت که روز ۲۵ مرداد در ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت، اجرای کرال ترانه‌هایی از گروه‌های «آبا»، «بی‌جیز»، «کویین»، «استینگ»، «کارپنترز» و هنرمندانی از جمله «جان لجند»، « مری هاپکین»، «لئونارد کوهن» و «کریستینا پری» بخشی از رپرتوار متفاوت این کنسرت را تشکیل می‌دهد.