امین حیایی، بازیگر سینما و تلویزیون به سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی پیوست. این بازیگر بعد از دومین و البته آخرین تجربه اش در شبکه نمایش خانگی در هیچ یک از آثار این مدیوم رسانه‌ای حضور نداشت. پیش از این از حضور یک بازیگر ناشناخته به‌عنوان نقش اصلی زن این سریال و احتمال حضور کیوانچ سوپراستار ترک در این سریال خبر رسیده و همچنین اعلام شده بود مهدی سلطانی و امین تارخ نقش پدرهای قصه را که مقابل یکدیگر قرار دارند، ایفا می‌کنند.

 نخستین آلبوم رسمی حامد هاکان ۲ سال پس از فوت این خواننده از فردا سه‌شنبه روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. این آلبوم در ۱۰ قطعه و با ترانه و موسیقی حامد هاکان و تنظیم میلاد ترابی (که البته تنظیم‌های نهایی پس از فوت این خواننده انجام شده است)، از سوی موسسه صوت «آوای هنر» روانه بازار موسیقی کشور می‌شود. این هنرمند با آثار شخصی و همکاری با خوانندگانی نظیر محسن چاوشی، فرزاد فرزین و محسن یگانه به شهرت رسید؛ اما در ادامه نتوانست فعالیت‌های خود را به شکل رسمی دنبال کند.

 دومین «شب موسیقی ارسباران» با اجرای ارکستر «آهنگ حنانه» به رهبری امیر آهنگ و اجرای آثار موسیقی کلاسیک، موسیقی فیلم و موسیقی ملی ایران ساعت ۲۱ روز چهارشنبه ۱۶مرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. ارکستر «آهنگ حنانه» از سال ۱۳۹۷ با مدیریت هنری و رهبری امیر آهنگ راه‌اندازی شد. این ارکستر اولین برنامه خود را در دومین شب موسیقی ارسباران به روی صحنه می‌برد. ساراباند برای ارکستر زهی، سرناد برای تکخوان تنور و ارکستر زهی، آریای لا دونا‌ای موبیله از اپرای ریگولتو، موسیقی فیلم‌های یکشنبه‌ها هرگز، لایم لایت و قیصراز جمله قطعاتی است که توسط ارکستر ۴۰ نفره آهنگ حنانه به اجرا درمی‌آید.