سینماهای کشور فردا (جمعه) همزمان با شهادت امام محمد باقر(ع) تا ساعت ۱۷ تعطیل خواهند بود. امروز نیز به مناسبت روز خبرنگار سینماهای موسسه تصویر شهر که زیرمجموعه شهرداری است، برای خبرنگاران رایگان است.

 نمایشگاه آثار نقاشی کودکان ۶ ماهه تا ۱۲ ساله با عنوان «این من هستم» از ۱۵ تا ۱۷ مردادماه برپا می‌شود.در این نمایشگاه  ۲۰۰ اثر نقاشی از ۲۰۰ کودک نمایش داده می‌شود. متولی برگزاری نمایشگاه نقاشی «این من هستم»، موزه مجازی هنر کودک و مجموعه بادبادک و بادبان هستند. این نمایشگاه در زمان یاد شده در طبقه هشتم مجتمع تجاری آواسنتر برپا خواهد بود.

 قسمت دهم سریال «احضار» در شبکه خانگی عرضه شد. «احضار» اولین سریال ایرانی در گونه ترسناک است و به‌خاطر برخی نماهای بی‌پرده، تماشای آن برای افراد زیر پانزده سال و بیماران قلبی، ممنوع اعلام شده است. الهه جعفری، شهریار ربانی، کیمیا ملایی، بنیامین پیروانی، حسین سیفی و ... بازیگران این سریال هستند.

 شب «مارهای ایران» به همت مجله فرهنگی و هنری بخارا برگزار می‌شود. در این مراسم از کتاب «مارهای ایران» با حضور ناشر، نویسنده و سخنرانان رونمایی می‌شود. شب «مارهای ایران» عصر روز سه‌شنبه ۲۲ مرداد ماه ساعت ۱۷، در خانه گفتمان شهر (وارطان) برگزار می‌شود.

 نمایشگاه نقاشی «بی‌نشان بی‌آدرس» با ارائه ١٢ اثر آبستره از شهرزاد قاضی‌زاهدی از فردا در گالری کاما به نمایش درمی‌آید. این نمایشگاه تا ۲۳ مرداد برپا می‌شود. تکنیک این آثار اکریلیک روی بوم است.