سری جدید مجموعه پویانمایی «شکرستان» به تهیه‌کنندگی سید مسعود صفوی از عید قربان تا غدیر هر شب، ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.  این مجموعه پویانمایی با بیش از ۱۸۰ شخصیت، داستان‌هایی را در یک شهر قدیمی و خیالی روایت می‌کند. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند.

 نمایش «شاپرک خانم» بر اساس نمایش‌نامه بیژن مفید به طراحی و کارگردانی ندا کاظمی از ساعت ۱۹ امروز در تماشاخانه استادمحمدِ پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود. این نمایش تا ۲۹ مرداد به اجرای خود ادامه خواهد داد. در این نمایش حنانه صادقی نژاد، طاها صادقی، رایا امیرپور، نگار اخلاقی، سامیار مجیدی، باربد نظری، کیانا حوایی، هلیا روغنی، الینا آذری و رومینا رستمی ایفای نقش می‌کنند.

 نمایش‌نامه «پزشک نازنین» نوشته نیل سایمون در عمارت نوفل‌لوشاتو روخوانی می‌شود. بازیگران این نمایش‌نامه‌خوانی فریبا رمضان‌پور، میرنادر مظلومی، آزاده اکبری، مهبد قناعت‌پیشه، حمید الله‌یاری، افشین باقری و مهدی مفیدی هستند. پزشک نازنین بیست و ششم مرداد ساعت ۱۹ در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو خوانده می‌شود.

 عبدالحسین مختاباد، خواننده معروف موسیقی ایرانی هفته آینده در روز دوشنبه ۲۸ مرداد ساعت ۲۱:۳۰ در سالن ایوان عطار کاخ سعدآباد روی صحنه می‌رود. بهای بلیت‌های این کنسرت ۵۰ و ۷۰ تا ۱۷۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

 سومین دوره از سلسله برنامه‌های «شب‌های موسیقی» در مجموعه فرهنگی و هنری فرشته در تهران برگزار خواهد شد. این برنامه از شنبه هفته آینده بیست و ششم مرداد ساعت ۲۱:۳۰ به مدت هفت شب برگزار می‌شود. در این مجموعه رویداد فرهنگی، هنری که با محوریت پیانو برگزار می‌شود، به ترتیب بهنام ابوالقاسم، سردار سرمست، رامین بهنا، نگین زمردی، بهرام دهقانیار، مازیار یونسی و مزدا انصاری. حضور خواهند داشت و نوازندگی خواهند کرد.