مسعود کیمیایی در  هفتمین دهه فیلمسازی خود و در سی‌ویکمین فیلمش قرار است پیش‌تولید فیلم «خون شد» را آغاز کند. این کارگردان درباره ساخت فیلم جدیدش گفت: صحبت‌های جدی با سرمایه‌گذار انجام گرفته است و در تدارک برای ساخت فیلم جدیدم هستم. کیمیایی با اشاره به شایعه ساخت فیلمی در حال و هوای یکی از فیلم‌های قبلی‌اش، در پاسخ به این سوال که آیا قصد بازسازی یا دنباله‌سازی «قیصر» را دارد یا خیر، گفت: خیر، من هیچ‌وقت بازسازی یا سری دوم فیلمی را نمی‌سازم، این شیوه فیلمسازی افراد دیگر است. از پارسا پیروزفر که در «ضیافت»، «مرسدس» و «اعتراض» با کیمیایی همکاری کرده به عنوان یکی از بازیگران فیلم که حضورشان قطعی‌تر از بقیه است، نام برده می‌شود.

 کنسرت «غریو» با طراحی سیاوش کامکار و مهرزاد اعظمی‌کیا امروز پنج‌شنبه در تالار اصلی مجموعه برج آزادی اجرا می شود. این اجرا با دو بخش موسیقی بی‌کلام و سازی  روی صحنه می رود که در بخش اول تک‌نوازی و دونوازی سنتور و سازهای کوبه‌ای و همچنین تک‌نوازی و دونوازی کمانچه و تنبک اجرا می‌شود.  در بخش دوم نیز تصنیف «چشم مست» برای مخاطبان اجرا خواهد شد. مرتضی مومنیان، همایون جهانشاهی تنبک، طاهر علی‌رمضانی گیتاربیس، مهرزاد اعظمی‌کیا کمانچه و سیاوش کامکار سنتور گروه نوازندگان کنسرت را تشکیل می‌دهند. کنسرت «غریو» از ساعت ۲۰:۳۰ در سالن اصلی برج آزادی به روی صحنه می رود.

 در آستانه اکران فیلم سینمایی «لابیرنت» ساخته امیرحسین ترابی ، به دستور سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان فیلم به «هزارتوو» تغییر یافت. «هزارتوو» (لابیرنت) به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی تابستان سال گذشته ساخته شد و در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.  شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی‌فر، شیرین یزدان بخش، مریم معصومی و پژمان جمشیدی بازیگران این فیلم هستند.

 به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر، سینما دوستان می‌توانند دوشنبه ۲۸ مردادماه در ۱۱۰ سالن موسسه «بهمن سبز» در سراسر ایران به صورت نیم‌بها فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی را تماشا کنند. «قصر شیرین» داستان مردی است که پس از مرگ همسر اولش، باید از ۲ فرزند خردسالش نگهداری کند، همسفر شدن آنها با هم ماجراهایی را رقم می‌زند.  حامد بهداد، ژیلا شاهی، یونا تدین و نیوشا علیپور بازیگران این فیلم هستند.