سریال «مانکن» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی وارد شبکه نمایش خانگی شد. این مجموعه نمایشی قرار است در ۲۶ قسمت هر هفته روزهای شنبه توسط موسسه تصویر دنیای هنر در شبکه نمایش خانگی توزیع شود و تماشای آنلاین آن نیز از طریق وی‌اودی‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، حسین پاکدل، الهام پاوه‌نژاد، همایون ارشادی و شبنم قلی‌خانی در این سریال عاشقانه-اجتماعی نقش‌آفرینی می‌کنند.

 نمایش «شکم» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی از امروز یکشنبه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. این نمایش اثری اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌ است: خانواده‌ای چهار نفره در ناکجاآبادی زندگی می‌کنند که همه‌ اقلام غذایی برای مردم سهمیه‌بندی شده است. پدر خانواده به‌دلیل شرایط تصمیم می‌گیرد غذا را در خانه سهمیه‌بندی کند و ... . کیوان احمدی، احمد جعفری، مهناز میرزایی، لیلا میناوند و حامد نساج‌بخارایی از بازیگران این نمایش هستند. نمایش «شکم» تا ۱۵ شهریور، ساعت ۱۸ در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

 نشست نقد و بررسی رمان «شایو» نوشته اوسامو دازای سه‌شنبه ۵ شهریور در قالب نشست هفتگی شهر کتاب برگزار می‌شود. نوشته‌های دازای رنج، فقر، اعتیاد و پوچی مردم ژاپن را دربرمی‌گیرند و این رمان هم از این قاعده جدا نیست. این کتاب سرگذشت تلخ خانواده‌ای را بعد از جنگ ژاپن روایت می‌کند. در این نشست محمدحسن شهسواری، مجتبی گلستانی و مرتضی صانع به‌عنوان منتقد حضور دارند. نشست بررسی رمان «شایو» ساعت ۱۶:۳۰ در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه‌ سوم برگزار خواهد شد.

 مازیار فلاحی خواننده سریال «ترور خاموش» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری شد. قطعه «ترور خاموش» با شعر، موسیقی و صدای مازیار فلاحی با تنظیم افشین آرام ساخته شده است و به‌عنوان تیتراژ پایانی سریال «ترور خاموش» روی آنتن خواهد رفت. موضوع این سریال به نویسندگی حسین تراب‌نژاد و هومان فاضل، درباره آسیب‌‌های اجتماعی است؛ معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، مواد مخدر و حاشیه‌نشینی اشاره کرد. سعید راد، جلال فاطمی، حمید عطایی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف‌زاده، حسین سحرخیز، سمیرا حسینی، آناهیتا افشار، سپیده خداوردی و شایسته ایرانی از بازیگران سریال «ترور خاموش» هستند.