در این نمایشگاه آثار مجسمه‌نگاری شامل ۱۴ مجسمه برنز و ۳۵ تابلو طراحی روی مقوا و کاغذ که از پیش‌طرح‌های مجسمه‌های برنز است، به نمایش گذاشته خواهد شد.

تابلوها و مجسمه‌هایی که حاصل سال‌ها مطالعه و تحقیق از آثار نگارگری و تجربه در عرصه مجسمه‌سازی است و در قالب مجسمه‌های نگارین به نمایش در خواهد آمد. آیین گشایش این نمایشگاه جمعه ۱۵ شهریور ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

 همزمان با ایام سوگواری حسینی، نسخه مرمت‌شده فیلم‌های «پرواز در شب» و «روز واقعه» در دو استان بزرگ کشور به نمایش درمی‌آیند. این فیلم‌ها در سینما آزادی تهران به مناسبت ماه محرم به مدت دو هفته به نمایش عمومی گذاشته شد و مورد استقبال گسترده تماشاگران تهرانی قرار گرفت و با توجه به این استقبال قرار شد که در دو شهر مشهد و شیراز نیز این فیلم‌ها روی پرده بروند.

پرواز درشب از تولیدات سال ۱۳۶۵ و روز واقعه محصول ۱۳۷۳ است.

 مراسم اولین سال تاسیس مجموعه فرهنگی و هنری خانه موزه بتهوون برگزار می‌شود. خانه موزه بتهوون ۱۵ شهریورماه ۱۳۹۷ افتتاح شد.

مراسم سالگرد یک‌سالگی تاسیس خانه موزه بتهوون روز جمعه ۱۵ شهریورماه ساعت ۱۷ تا ۱۹ در خانه موزه بتهوون واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان میرزای شیرازی، شماره ۶۹ نبش کوچه یازدهم برگزار می‌شود.

 نشست چهارشنبه‌های تهران از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ امروز با موضوع «تکیه‌های شمیران» به میزبانی مرتضی کاردر در باغ کتاب تهران به نشانی میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران، ورودی ۱، راهروی سروستان برگزار می‌شود.

در کنار ارائه مقالات مرتبط با موضوع، فیلمی درباره «تکیه نیاوران» با همین عنوان نیز برای حاضران به نمایش درمی‌آید.