انتقاد از بازی کنترل‌نشده داریوش ارجمند در «ستایش»

البته این نوع ادبیات، لحن و شیوه بیان در شخصیت خودشان هم وجود دارد؛ اما میزان بازی باید توسط کارگردان و نویسنده کنترل می‌شد.  نویسنده سریال «مانکن» اظهار کرد: اصل بر این است که نویسنده یک کاراکتری را به وجود می‌آورد، دامنه‌های رفتاری، گفتاری، اندیشه‌ای آن را لحاظ می‌کند و بازیگر هم با درک درست باید کاراکتر را پیدا کند و به آن بپردازد. در این میان کارگردان باید با توجه به قصه و توانمندی بازیگر، جلوی دوربین را هدایت کند و به نظم برساند.