مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد ابراهیم آبادی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون صبح روز گذشته با حضور هنرمندان سینما و تلویزیون از مقابل خانه سینما به سمت بهشت زهرا(س) برگزار شد. او در قطعه هنرمندان بهشت زهرا در کنار مزار استادش، علی‌اصغر گرمسیری دفن شد.

 نیما شاهرخ‌شاهی بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی وارد فضای فیلمسازی شده و ساخت یک فیلم کوتاه را کلید زده است. «مرکور کروم»، یک درام روان‌شناختی پرماجرا است که فضایى رازآلود و سرشار از تعلیق را به تصویر مى‌کشد. او در فیلمش ایفای نقش هم خواهد کرد.

 گروه موسیقی خردل به سرپرستی دانیال کوشکی در نظر دارد با برگزاری یک کنسرت قطعاتی را از آلبوم نخست خود در سبک فانک راک و همچنین قطعاتی از آلبوم جدیدشان را که هنوز منتشر نشده است، اجرا کند.  این کنسرت ۱۸آبان ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران به صحنه خواهد رفت. خردل یک گروه سه نفری مشهدی است که از روزبه دشتی (گیتار الکتریک)، دانیال کوشکی (گیتار بیس) و سعید شریعت (درامز) تشکیل شده است. قطعات این گروه بی‌کلام است.

 هفته فرهنگی روسیه در ایران ۱۸ تا ۲۳ آبان در تهران و قزوین برگزار می‌شود. مراسم افتتاح این برنامه روز شنبه هفته آینده ساعت ١٥ در تالار وحدت برگزار می‌شود و نمایشگاه هنرهای سنتی روسیه در مجموعه فرهنگی و تاریخی کاخ نیاوران از تاریخ ١٩ آبان‌ماه به مدت چهار روز میزبان علاقه‌مندان است. در شهریور ماه سال گذشته نیز هفته فرهنگی ایران در روسیه برگزار شد.