گروه موسیقی «رستاک» روزهای ۱۷ و ۱۸ آذر تازه‌ترین کنسرت خود را به همت موسسه «آوای هنر» با اجرای قطعات جدید در تالار وحدت تهران برگزار می‌کند. در این کنسرت به گفته دست‌اندرکارانش با غافلگیری‌هایی همراه خواهد بود. گروه رستاک مجموعه‌ای از آثار منتخب گذشته را به همراه تعدادی از قطعات جدید پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد. رپرتوار این برنامه از موسیقی مناطق آذربایجان، کردستان، گیلان، لرستان، شیراز، بوشهر، خراسان و کرمان خواهد بود که عمده آنها از آلبوم‌های «بهار»، «میان خورشید‌های همیشه»، «سرنای نوروز» و«همه اقوام من» انتخاب شده‌اند.   

مهناز افشار تهیه‌کنندگی یک نمایش را در استان سیستان و بلوچستان برعهده گرفت. این خبر را مهدی بلوچ‌زهی، از هنرمندان این خطه اعلام کرد. مهناز افشار در استوری اینستاگرام خود توییت مهدی بلوچ‌زهی، از هنرمندان سیستان و بلوچستان را بازنشر کرد که به این شرح است: «مهناز افشار، بازیگر سینما در اقدامی ارزشمند به منظور حمایت از تئاتر شهرستان‌ها، هنرمندان و زنان بلوچ تهیه‌کنندگی «داغ یک شبانه بلوچی» از نیکشهر را برعهده گرفت. این نمایش به رنج‌های زنان در جامعه سنتی سیستان و بلوچستان می‌پردازد و برای رقابت در جشنواره استانی آماده می‌شود.  

«هیچ چیز جدی نیست» عنوان مجموعه نمایشی از رچ اورلاف است که با دراماتورژی و کارگردانی مسعود دلخواه از پنج‌شنبه ۱۶ آبان تا ۱۶ آذر هر شب ساعت ۲۱ در سالن سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به‌روی صحنه  می‌رود. نمایش «هیچ چیز جدی نیست» ماجرایی کمدی از گروه تئاتری است که ادعای زیادی دارند و تصمیم گرفته‌اند آثار شکسپیر را با روشی پست‌مدرن روی صحنه ببرند؛ اما درگیری آنان با اتفاقات و حواشی غیرمنتظره آنها را از هدفشان منحرف می‌کند. در این نمایش بازیگرانی چون حمیدرضا هدایتی، گیلدا حمیدی، ناصر عاشوری و پریسا رضایی ایفای نقش می‌کنند.